חדשות בארץ

ניסיון פיגוע דקירה בצומת גוש עציון, המחבל נוטרל

מחבל שהגיע לצומת גוש עציון שלף סכין ורץ לעבר חיילים שעמדו בתחנת האוטובוס במקום. הוא נורה ונוטרל. אין נפגעים בקרב כוחות צה"ל

זירת ניסיון הפיגוע, הבוקר (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)זירת ניסיון הפיגוע, הבוקר (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:31)

מחבל הגיע הבוקר (ראשון) לצומת גוש עציון, שלף סכין מכיסו ורץ לעבר חיילים מגדוד נחשון של חטיבת כפיר, שאבטחו את תחנת האוטובוס במקום. אחד הלוחמים פתח לעברו באש ונטרל אותו. מותו של המחבל נקבע במקום. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בקרב החיילים.

מדובר צה"ל נמסר, כי "מחבל חמוש בשלושה סכינים המחוברים למקל הגיע לצומת גוש עציון וניסה לדקור לוחמי צה"ל שפעלו במרחב. לוחם צה"ל הגיב בירי וניטרל את המחבל. אין נפגעים לכוחותינו".

רב-טוראי ע', הלוחם שניטרל את המחבל, סיפר: "עמדתי בעמדת הטרמפיאדה הצפונית בצומת גוש עציון כדי להגן על האזרחים שהיו שם. ראיתי חשוד שהלך על הכביש והחל להתקדם במהירות לעברי ולעבר אזרחים ששהו בנקודה, זיהיתי ששלף סכין, יריתי וניטרלתי את המחבל. אני נמצא פה בתעסוקה מבצעית יחד עם חבריי לגדוד כחודש. אנחנו נשארים דרוכים כל הזמן כדי למנוע מקרים מהסוג הזה. נמשיך לשמור על תושבי גוש עציון ולהגן על הבית".

כזכור, בתחילת החודש ניסה מחבל חמוש בסכין לדקור אזרחים בצומת. רכז ביטחון של אחד מיישובי הסביבה, שהיה במקום, פתח לעברו באש וחיסל אותו.

ביום שלישי האחרון ניסה מחבל לדקור חיילים בצומת גיתי אבישר, סמוך לאריאל שבשומרון. מפקד הכוח פתח באש לעבר המחבל ונטרל אותו. חיילת נשרטה בידה באורח קל וטופלה במקום.

לאחר התקרית נמסר מדובר צה"ל, כי "מחבל הגיע לצומת גיתי אבישר וניסה לדקור את מפקד הכוח ולוחמת שפעלו לאבטחת הצומת. הלוחמת בכוח הדפה את המחבל לאחר שניסה לדקור אותה מספר פעמים, ומפקד הכוח ששהה בנקודה ירה לעבר המחבל ונטרל אותו".

תגיות:ניסיון פיגועצומת גוש עציון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה