חדשות בארץ

בכיר במשטרה בהאשמה חריפה על נתניהו ואוחנה: "משסים את השוטרים בחרדים"

בכיר במשטרה שהתראיין ל'כאן חדשות' האשים בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, בתואנה כי ההתנהלות שלהם מפלה את החרדים לרעה. "משסים את המשטרה בחרדים", אמר הבכיר אתמול, והוסיף כי נתניהו ואמיר "נותנים למשטרה להתלכלך בשטח"

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בכיר במשטרה שהתראיין ל'כאן חדשות' האשים בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, בתואנה כי ההתנהלות שלהם מפלה את החרדים לרעה. "משסים את המשטרה בחרדים", אמר הבכיר אתמול, והוסיף כי נתניהו ואמיר "נותנים למשטרה להתלכלך בשטח".

לאחר המהומות בבני ברק, קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו למשטרה "לנהוג ביד ברזל הם מפרי ההנחיות", והבכיר, שמועסק כקצין במטה הארצי של המשטרה, טוען כי נתניהו שולח שוטרים במקום לדבר עם מנהיגי הציבור החרדי, ולנסות להגיע איתם להסדר. 

"הוא מרגיש שהוא לא משתלט על המגזר, אז הוא שולח שוטרים שמנסים לאכוף וחוטפים. אכיפה לבד היא היא לא הפיתרון", הוא אומר, ומקשר את הדברים לבחירות הקרבות. "הבחירות מתקרבות ונתניהו רואה שהציבור חם על החרדים, ובגלל זה הוא אוחז במקל - אבל מפיל את זה על המפכ"ל".

תגובת לשכתו של שר הפנים אוחנה: "ככל שמדובר במקור אמיתי, חמור מאוד. כי גורם המכנה את עצמו 'בכיר במשטרה' לא נגמל מתרבות ארגונית רקובה ופחדנית של הכפשות שקריות, באמצעות תדרוכים בעיולם שם. תת-תרבות זו פוגעת אנושות באמון הציבור במשטרה, דווקא בימים בהם היא זקוקה לו מאוד. קצין שמעדיף להשתלח במחשכים בדרג המדיני, עם אמירות חסרות כל בסיס, ומרגיש שעליו 'לשסות' כוחות משטרה באוכלוסייה כלשהי - מדיניות שמעולם לא ניתנה ולעולם לא תינתן, ראוי שיתלה את מדיו עוד הערב".

תגובת המשטרה היא התנערות טוטאלית מ"גורמים עלומים, המעלים טענות כזב ומתיימרים להביא דברים שכביכול נאמרו על ידי בכירים בארגון. המשטרה ניצבת בחזית המאבק בנגיף הקורונה, ומתוקף תפקידה ומחויבותה לשלום הציבור ובריאותו - אנו פועלים אך ורק על פי החוק והמדיניות שהותוותה על ידי הדרג המדיני, ללא משוא פנים ובאופן שוויוני כלפי כל אזרח במדינת ישראל".

תגיות:משטרהחרדיםאלימות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה