חדשות בארץ

ישראל פתחה את נציגויותיה במרוקו ובדובאי

השגריר דוד גוברין, שישמש כממונה על הנציגות הישראלית במרוקו, הגיע לרבאט. במקביל נפתחה באופן רשמי הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי. שר החוץ גבי אשכנזי: "עדות חיה לשינויים החלים באזור ולשלום החם בינינו למדינות באזור"

השגריר דוד גוברין (צילום: משרד החוץ)השגריר דוד גוברין (צילום: משרד החוץ)
אא

ישראל פתחה היום (שלישי) מחדש את נציגותה ברבאט בירת מרוקו, עשרים שנה לאחר סגירתה. ממשרד החוץ נמסר, כי השגריר דוד גוברין, שישמש כממונה על נציגות ישראל במרוקו, הגיע לרבאט: "ראש משרד הקישור, דוד גוברין, וצוותו יעמלו על המשך קידום היחסים בכל התחומים, כולל בכל הקשור לדיאלוג המדיני, תיירות, כלכלה וקשרי תרבות".

במקביל נפתחה היום באופן רשמי הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי, עם הגעת הקונסול הכללי אילן שטולמן לאמירות. על פי הודעת משרד החוץ, "משימתה העיקרית של הקונסוליה הכללית תהיה לפתח את קשרי הכלכלה בין מדינת ישראל לבין איחוד האמירויות ולשקוד על קידום התיירות וקשרי התעופה בין שתי המדינות. ההייטק הישראלי, על מגוון תחומי העיסוק שלו, יתפוס מקום מרכזי בעבודתה של הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי".

שר החוץ גבי אשכנזי אמר, כי "הגעתם של ראשי הנציגויות הישראלים למרוקו ולדובאי משלימה את השלב הראשון והחשוב של פתיחת נציגויות ישראליות חדשות באזור במסגרת 'הסכמי אברהם'. פתיחת ארבע נציגויות חדשות של משרד החוץ במזרח התיכון הינה עדות חיה לשינויים החלים באזור ולשלום החם בינינו למדינות באזור. זהו יום חשוב לשלום, וזהו יום מרגש במסגרת תהליך יישום ההסכמים עם איחוד האמירויות ומרוקו. אני מברך את הצוותים הישראליים, ומאחל להם הצלחה בעבודתם החשובה".

הנציגויות במרוקו ובדובאי מצטרפות לשגרירות הישראלית באבו דאבי, שנפתחה בתחילת השבוע, וכן לשגרירות ישראל במנאמה בירת בחריין, שכבר פועלת במדינה מזה מספר שבועות.

תגיות:מרוקודובאימשרד החוץגבי אשכנזי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה