חדשות בריאות

זעזוע בסין: איך הגיע נגיף הקורונה לאלפי אריזות גלידה, ומה הסיכוי שזה יקרה גם כאן?

עובדי מפעל בעיר טיינג'ין בסין נשלחו לבידוד ואלפי קופסאות גלידה במפעל הושמדו - לאחר שנמצאו בהן שרידים של נגיף הקורונה. וירולוג בריטי: "הסיכוי שהנגיף יעבור במערב דרך אוכל קפוא - הוא אפסי"

אא

עובדי מפעל בעיר טיינג'ין בסין נשלחו לבידוד ואלפי קופסאות גלידה במפעל הושמדו - לאחר שנמצאו בהן שרידים של נגיף הקורונה. 

מבצע ענק של איסוף קופסאות הגלידה נערך בימים האחרונים בעיר שבה מתגוררים 11 מיליון תושבים, ובינתיים התברר כי רק 65 קופסאות גלידה מתוך 5,000 אריזות נגועות בנגיף, נרכשו על ידי התושבים. 

הרשויות בסין פרסמו הודעת ריקול על אריזות הגלידה, וקוראות לרוכשים לדווח על רכישת הגלידה ואף להחזירה למפעל 'טיאנג'ין דאקיאודאו'. 

עדיין לא ברור כיצד הגיע הנגיף אל תוך אריזות הגלידה הנגועות, אולם בכירים ברשויות סבורים כי הנגיף הגיע מעובדי החברה שלא הודיעו למעבידים כי הם חולים בקורונה, והגיעו לעבודה במפעל כרגיל. 

"בדקנו ומצאנו 29,000 אריזות שחשודות בעינינו, והן יעברו בדיקה קפדנית לאיתור שרידי הנגיף", אומרים בכירים בממשל הסיני. "בינתיים מצאנו כ-5,000 אריזות שנגועות בנגיף בוודאות". 

2000 מתוך האריזות הללו נמצאו למרבה המזל לפני ששווקו, והושמדו כבר במפעל. וירולוג בשם ד"ר סטיבן גריפין מאוניברסיטת לידס שבבריטניה, אומר כי כל זיהום הוא דבר רע שגורם לדאגה, אולם "מה שקרה במפעל הסיני הוא ככל הנראה תוצאה של היגיינה נמוכה או איזושהיא בעיה בפס הייצור, שכן הסיכוי שהנגיף יעבור במערב דרך אוכל קפוא - הוא אפסי". 

תגיות:גלידהמגפהקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה