חדשות בריאות

חולת קורונה בהיריון מתקדם אושפזה במצב קריטי, התינוק יולד בניתוח קיסרי

החולה, בת 35 בשבוע ה-31 להריונה, אושפזה במצב קריטי בבית החולים בילינסון בעקבות הידרדרות במצבה. התינוק יולד בניתוח קיסרי והועבר לפגייה. חולת קורונה באמצע שנות ה-30 לחייה, הנמצאת בשבוע ה-21 להריונה, מאושפזת במצב קשה בבית החולים שיבא

(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

חולת קורונה בת 35, בשבוע ה-31 להריונה, הועברה לפנות ערב (שני) מבית החולים לניאדו בנתניה לבית החולים בילינסון בעקבות הידרדרות שחלה במצבה.

עם הגעתה לבית החולים החליט הצוות הרפואי להנשימה, עקב מצבה הקשה, וליילדה בדחיפות בניתוח קיסרי. התינוק הועבר במצב יציב, כשהוא מונשם, לפגייה במרכז שניידר לרפואת ילדים. היולדת אושפזה במצב קריטי במחלקת טיפול נמרץ קורונה שבמתחם האשפוז התת-קרקעי בבילינסון.

בבית החולים ציינו, כי היולדת אינה סובלת ממחלות רקע. פרופ' ארנון ויזניצר, מנהל בית החולים לנשים בבילינסון, אמר: "מדובר בגל אלים וקשה יותר מקודמיו, הפוגע גם באוכלוסייה הצעירה של נשים בהריון".

ד"ר איליה קגן, מנהל מחלקת טיפול נמרץ קורונה בבית החולים, הוסיף כי "מצבה של היולדת קשה מאוד ולא יציב. היא נמצאת בסכנת חיים ממשית, ואנחנו נאבקים על חייה".

ביחידה לטיפול נמרץ קורונה בית החולים שיבא מאושפזת אישה באמצע שנות ה-30 לחייה, הנמצאת בשבוע 21 להריונה. היא הועברה במהלך היום ממחלקת קורונה לטיפול נמרץ עקב החמרה במצבה, נתמכת על ידי מכשיר לסיוע נשימתי לא פולשני ואינה מורדמת. מצבה מוגדר קשה. מנהלת היחידה לטיפול נמרץ, ד"ר יעל חביב, אמרה: "בגל הזה אנחנו נתקלים בעוד ועוד מקרים של אנשים צעירים עם תחלואה קשה, שהמחלה בהחלט פוגעת בהם עד מצב של סכנת חיים. זו לא עוד מחלה של מבוגרים עם מחלות רקע".

תגיות:נגיף הקורונהבית החולים שיבאבית החולים בילינסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה