חדשות בארץ

דרעי בהשקת קמפיין ש"ס: "נמליץ על נתניהו, אחזיר את בנט וסער לימין"

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הצהיר בכנס השקת הקמפיין של מפלגתו כי ש"ס תתמוך בראש הממשלה נתניהו ותמליץ עליו לנשיא: "ביבי חייב אריה חזק. בלי ש"ס חזקה אין ביבי חזק"

דרעי, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)דרעי, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

דרעי, היום (קמפיין ש"ס)

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הכריז היום (ראשון) כי לאחר הבחירות תמליץ ש"ס על ראש הממשלה בנימין נתניהו כמועמדה להרכבת הממשלה הבאה. בנאום שנשא בכנס וירטואלי, בו הושק הקמפיין של ש"ס לכנסת ה-24, אמר דרעי כי לאחר הבחירות יפעל לצרף את יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, ואת יו"ר ימינה נפתלי בנט לממשלת ימין גדולה בראשות נתניהו.

ש"ס פרסמה אמש את קמפיין החוצות הראשון שלה, שכלל מסרים של חיזוק האמונה. לדברי דרעי, הוא נשאל לאחר מכן להיכן נעלמו מסרי התמיכה של ש"ס בנתניהו: "ראינו איך החברים הטובים של נתניהו עורקים ומשמיצים, מקימים מפלגות ועוד מפלגות, עוד פילוג ועוד פילוג, ומצטרפים למחנה של 'רק לא ביבי'. אז באמת, ביבי לא צריך אריה חזק – ביבי חייב אריה חזק. בלי ש"ס חזקה אין ביבי חזק".

"ש"ס מודיעה בצורה הברורה ביותר: אנחנו נתמוך בנתניהו כמועמד שלנו לראש הממשלה ונמליץ עליו לנשיא", הצהיר יו"ר ש"ס. הוא ציין, כי לא קיימת אופציה מעשית להקמת ממשלת ימין בראשות מועמד אחר: "אני משוכנע ובטוח שתהיה ממשלת ימין גדולה בראשות נתניהו".

"אני מתחייב, בעזרת השם, אחרי הבחירות מיידית – לא לפני – להביא את גדעון סער ידידי ואת נפתלי בנט ידידי. להחזיר אותם בצורה הכי מכובדת לתוך מחנה הימין", הוסיף דרעי. "איתנו ביחד, במקום הטבעי, הם יקבלו את התפקידים הראויים להם על פי כוחם ועל פי תוצאות הבחירות. אני מאחל להם הצלחה גדולה בבחירות – שיביאו כמה שיותר קולות מהמרכז-שמאל כדי שהממשלה שלנו תהיה גדולה מאוד".

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה