חדשות בריאות

בתו של שר התורה: "לבשתי בגדי שבת והלכתי להתחסן"

הרבנית קולדצקי, בתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, פנתה בקריאה לנשות החינוך במגזר החרדי ללכת ולהתחסן: "הלכתי לשאול את אבי מורי, ואמר לי ללכת ולהתחסן. צריכים לשמוע לגדולי ישראל"

  • כ"ט טבת התשפ"א
הגר"ח קנייבסקי (צילום: Yaakov Nahumi/Flash90)הגר"ח קנייבסקי (צילום: Yaakov Nahumi/Flash90)
אא

על רקע הרחבת מבצע החיסונים "חוזרים לחיים" ופתיחתו לצוותי ההוראה, מורות וגננות, הרבנית לאה קולדצקי – בתו של שר התורה, מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי – פנתה היום (רביעי) בקריאה מיוחדת לנשות החינוך והאיצה בהן ללכת ולהתחסן.

"נשים יקרות", פתחה הרבנית את דבריה. "ברוך השם שהגענו לשלב בו הקדוש ברוך הוא שלח לנו רפואה למכה. יש שחוששים מפני החיסונים החדשים, אבל בשביל זה יש לנו את גדולי ישראל. הרבנים הורו לנו ללכת ולהתחסן, אז כולנו עושים זאת".

הרבנית אף חשפה סודות מתוך הבית פנימה: "גם אני הלכתי לשאול את אבי מורי, ואמר לי ללכת להתחסן. לבשתי בגדי שבת, אמרתי 'הריני הולכת לקיים מצוות ככל אשר יורוך גדולי ישראל'. בשעת החיסון אמרתי את נוסח התפילה 'שיהיה לי עסק זה לרפואה, כי רופא חינם אתה'. הבטחתי לומר לאחר מכן 'נשמת כל חי', וברוך השם הכל בסדר, ואנחנו מחכים לחיסון הבא. זו ההשתדלות שלנו. צריכים לשמוע לגדולי ישראל".

הרבנית הוסיפה ופנתה לנשות החינוך: "כל המורות והגננות שאין להן בעיה בריאותית והרופא אמר שהן יכולות להתחסן, שילכו ויתחסנו. זה ממש פיקוח נפש לציבור כולו".

את דבריה סיימה הרבנית בתפילה: "בעזרת השם 'מנע מגפה מנחלתך', וכולם יהיו בריאים ושלמים, והישועה כבר מגיעה. שיהיו לכולם בשורות טובות, ונזכה לגאולה השלמה במהרה בימינו".

תגיות:חיסוןהרבנית קולדצקינגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה