פעילות הידברות

עולם שלם של הנאה ותעסוקה לילדים, רק ב-19 ₪

אם אתם תוהים איך תצליחו להעסיק את הילדים גם בסגר השלישי, אחרי שכבר ניסיתם הכל – הגעתם למקום הנכון: עולם הילדים של הידברות

  • כ"ח טבת התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הסגר השלישי כבר כאן, ושוב אתם מוצאים את עצמכם אובדי עצות – מה עושים עם כל השעות הפנויות של הילדים? איך אפשר למנוע אותם מן המסכים המסוכנים, האפליקציות המזיקות ושלל התכנים הבעייתיים שמקיפים אותם מכל עבר, לעיתים קרובות גם אצל שכנים, חברים ובני משפחה? ובעיקר – מה אפשר להציע להם במקום כל אלה?

עולם הילדים של הידברות נותן מענה בדיוק לבעיה הזו. האתר המרשים הזה כולל בתוכו כמות עצומה של תוכניות, סרטים, סדרות, ספרים, משחקים ועוד, שכולם עברו את הוועדה הרוחנית של הארגון. כך תוכלו למצוא באתר מגוון מן התוכניות המוכרות של ערוץ הידברות, כמו "עודד וחברים", "צור משלנו", "חדשות בזמן", "משל הקדמוני", "התחנה שלנו" ועוד, מגוון משחקים אשר מתחדשים ומתרחבים מדי שבוע – לרוב בתוספת של מסר חינוכי יעיל, סרטוני יצירה עם הדרכות מפורטות ליצירה בנייר, בפלסטלינה ועוד, וגם עשרות ספרי קומיקס שניתנים לקריאה אונליין – כמו "מלכיאל דש", "ניצחתי אותך אייכמן", "סוביבור", "אלקטרז", "בין קורי העכביש" ועוד רבים. חלק מן הספרים ניתנים גם לצפייה, במסגרת תוכנית "קומיקולי".

אתר עולם הילדים, שעלה לאוויר עם פרוץ הקורונה אל חיינו, כבר צבר עשרות גולשים מרוצים, והתגובות המגיעות הן מן הילדים עצמם והן מן ההורים, מדברות בעד עצמן. הורים רבים מספרים על תעסוקה חינוכית לילדיהם, ועל תחליף הולם – ואף יותר מכך – לשלל פיתויי הרחוב.

ועכשיו, עם הסגר השלישי – אנו מציעים לכם גם מבצע מיוחד: חודש ראשון ב-19 ₪ בלבד!

אם התלבטתם ולא הייתם בטוחים – עכשיו זה הזמן בשבילכם ליהנות מכל התכנים האיכותיים של עולם הילדים במחיר מוזל. הירשמו כאן כעת.

תגיות:מבצעעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה