סלבס בהתחזקות

יובל דיין מרגשת שוב: "אמרתי לה’, לא בא לך שאני כבר אתחתן?"

כידוע, יובל תרה אחר הזיווג משורש נשמתה, ולגולשים סיפרה כי בחצי השנה האחרונה הייתה בקשר למטרת חתונה - אלא שזה נגמר, ו"פתאום משהו בנתיבים בלב שלי התחיל להשתנות". תתכוננו, זה הולך להיות פוסט מרגש במיוחד

אא

אחרי שריגשה אותנו בשבוע שעבר לרגל יום הולדתה כשהבטיחה שתחזור לברך את עוקביה ביום הולדתה העיברי - יובל דיין מרגשת שוב, בפוסט מיוחד שאותו החליטה לחלוק עם הגולשים. 

כידוע, יובל תרה אחר הזיווג משורש נשמתה, ולגולשים סיפרה כי בחצי השנה האחרונה הייתה בקשר למטרת חתונה - אלא שזה נגמר, ו"פתאום משהו בנתיבים בלב שלי התחיל להשתנות. אלא שסללתי בחיוך התחילו להתעקם ולתקוע בתוכם רגשות, ומזאת ש'הכל אצלה לטובה, שלא התלוננה פעם אחת לאורך כל הקורונה' - התפילות שלי קיבלו איזה עוקץ. הדיבורים עם השם קיבלו מימד אפל של 'נו מה, בזבזת לי ת'זמן חצי שנה? בשביל מה? לא בא לך שאני כבר אתחתן? למה לא בראת אותי כבר ככה וכהה? למה קשה?".

ואז היא עצרה, ובתוך כל הקושי הזכירה לעצמה בגבורה: "הלו!!! תעצרי נשמה, השם לא עובד אצלך. מה ששייך לך מ-ח-כ-ה לך שתשייפי מעלייך עוד כל מיני שכבות, ותדייקי את עצמך לקראתו. אין עוד מלבדו, בשבילי זה לא עוד איזה סטיקר של שרופים על הרכב. זה לחזק את הקשר איתו, כי אשכרה אין עוד מלבדו שידאג לי. 

זה לדבר על הכל, עד שארגיש שהוא שומע. הדבר שאני הכי מאחלת לעצמי בשנה הזאת, לגיל 26, זה לקבל באמונה שלמה ושמחה אמיתית את כל מה שקורה, ממש הכל כולל הכל. גם דברים שמתפרקים בדרך, לראות את היופי גם בתהליכים ולא רק בתוצאות. 

להיות עצובה זה לחשוב שאני יודעת הכי טוב מה טוב בשבילי. והאמת, שאני לא. אני מאחלת לנו שנחזור כבר לשמוח בהופעות, שנתחבר מחדש אחרי שהתרחקנו. לחייך חזק מכל הלב. שנעריך, שנהיה בריאים ושמחים, וטובים באמת אחד לשני בעיקר כשלא נוח.

זו תקופה טובה אם בוחרים לקרוא לה ככה. וככה אני בוחרת להאמין, מוזמנים להצטרף אליי", היא מסכמת. 

תגיות:יובל דייןחתונהיום הולדתפוסטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה