ונשמרתם

"לא שמתי מסכה, אבל הייתי צריך": תושב ארה"ב שחלה בקורונה - מזהיר אחרים

כבר מתחילת התפרצות הקורונה - צ'אק סטייסי מארצות הברית, סירב להאמין שיש מגפה.  כל מי שהכיר אותו ידע להגיד שהוא מזלזל בהנחיות, לא נשמע להוראות ולא ממש אכפת לו ממי שכן. היום, אחרי שחלה בקורונה והוא מאושפז בבית חולים כשהוא נזקק להרבה עזרה מהצוות הרפואי - הוא מודה כי טעה בהתנהלות קלולקלת

צ'אק סטייסיצ'אק סטייסי
אא

כבר מתחילת התפרצות הקורונה - צ'אק סטייסי מארצות הברית, סירב להאמין שיש מגפה. 

כל מי שהכיר אותו ידע להגיד שהוא מזלזל בהנחיות, לא נשמע להוראות ולא ממש אכפת לו ממי שכן. היום, אחרי שחלה בקורונה והוא מאושפז בבית חולים כשהוא נזקק להרבה עזרה מהצוות הרפואי - הוא מודה כי טעה בהתנהלות קלולקלת.

"לא שמתי מסכה, למרות שהייתי צריך. הייתי צריך ולא עשיתי את זה. חשבתי שזאת רק שפעת, שמישהו שם למעלה בשלטון משקר ושזה רק עניין פוליטי, חשבתי שכל זה ייעלם בקרוב ושהמסכה ממילא לא תעזור. 

"אבל טעיתי, ואתם לא רוצים להיות במקום שלי. חליתי וקשה לי לנשום. "אם זה יחמיר יכול להיות שינשימו אותי כל הזמן, ואתם ממש לא רוצים להיות שם גם. הנגיף הזה משפיע על כל אדם אחרת, ועליי הוא השפיע בצורה קשה. אם הוא ישפיע עליכם כמו שהוא השפיע עליי - זו סכנה, ואתם לא רוצים את זה.

"אם המסכה יכולה להפחית את הסיכון לחלות אפילו בחמישה אחוזים - פשוט שימו אותה. עשו את זה בשביל הילדים שלכם ובשביל מי שאתם אוהבים, וכן - עשו את זה גם בשביל עצמכם", הוא מסכם. 

תגיות:זהירותנגיףמסכהקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה