חדשות בריאות

שיפור במצב הנער בן ה-17 שנדבק בקורונה ונפגע בשריר הלב

הנער, שאושפז בסוף השבוע במצב קשה, היה נתון בסכנת חיים עקב פגיעת הנגיף בשריר הלב. בעקבות השיפור במצבו, הוא נותק ממכשיר האקמו אליו חובר

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

במצבו של הנער בן ה-17, שנדבק בקורונה ונפגע בשריר הלב, חל שיפור. מבית החולים רמב"ם בחיפה, בו הוא מאושפז, נמסר בצהריים (רביעי) כי הנער נותק אתמול ממכשיר הלב-ריאה (אקמו) אליו חובר. מצבו מוגדר כעת יציב.

הנער אושפז בסוף השבוע במצב קשה מאוד, והיה נתון בסכנת חיים עקב פגיעת הנגיף בשריר הלב. מנהל טיפול נמרץ ילדים ברמב"ם, ד"ר יוסי בן ארי, אמר שלשום כי גילו הצעיר של החולה אינו אופייני למחלת קורונה: "זה מעיד שאנחנו נמצאים בגל יותר קשה". הוא ציין, כי העומס על הצוותים הרפואיים גדול מאוד בשל העלייה בתחלואה: "אנחנו על גבול היכולת לתפקד, וצריכים להוריד פעילויות רגילות. אני מקווה, שבמאמץ משותף והבנה של הציבור נוכל להתגבר על המשבר הנוכחי".

מוקדם יותר הבוקר, עדכן משרד הבריאות כי אתמול אובחנו 8,164 נדבקים חדשים בקורונה – יום שני ברציפות, בו מספר המאומתים חוצה את רף ה-8,000. מספר הבדיקות שפוענחו הגיע לשיא של קרוב ל-120 אלף, ושיעור הבדיקות החיוביות מתוכן הסתכם ב-6.8%.

מספר החולים הפעילים בישראל עומד כעת על 59,229, מתוכם 1,445 מאושפזים בבתי חולים. 824 חולים נמצאים במצב קשה, ביניהם 207 מונשמים. מצבם של 221 חולים מוגדר בינוני. מפרוץ המגפה אותרו בארץ 458,132 אלף נשאי קורונה. 3,495 בני אדם נפטרו כתוצאה מסיבוכי הנגיף.

במקביל לזינוק בתחלואה, נרשמה אתמול ירידה בקצב ההתחסנות נגד הנגיף. כ-115 אלף איש קיבלו את זריקת החיסון הראשונה. מתחילת המבצע לפני כשבועיים וחצי חוסנו כמיליון ו-485 אלף בני אדם. "ממשיכים להוביל בעולם", כתב שר הבריאות יולי אדלשטיין בטוויטר. "אני מבקש לא להיות בשאננות. מחר בחצות יתחיל סגר הדוק, חשוב להקפיד על ההנחיות. עוד קצת וסיימנו".

תגיות:בית החולים רמב"םנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה