חדשות בעולם

זוכרים את אלפי הסופגניות שנזרקו לפח? מה שקרה בסוף ידהים גם אתכם

כאשר נודע לבעל המאפייה כי אלפי הסופגניות נכנסו לקטגוריית "בישולי עכו"ם", הוא לא היסס ואסף אותם מכל החנויות. גם אתם תתרגשו מהתוצאה שנגרמה בעקבות כך

  • כ"ב טבת התשפ"א
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

לפני כחודש גילתה משפחת לעוו הלונדונית, בעלת המאפייהWoodberry down  בסטאמפורד היל, מסירות נפש מיוחדת. היה זה כאשר התגלה שכמות גדולה של סופגניות טוגנה בניגוד להלכה, לאחר שעובד גוי הדליק את השמן, ובכך נכנסו הסופגניות לקטגוריית "בישולי עכו"ם".

התקלה התבררה לבעלי המאפייה לאחר שכבר חולקו אלפי הסופגניות לחנויות. על מנת שלא להכשיל את הציבור בבישולי עכו"ם, לא חשב הבעלים פעמיים: הוא קם ויצא לאסוף את כל הסופגניות מהחנויות, עבר חנות אחר חנות, אסף את הסופגניות ועמד להשליכם לאשפה.

רגעים ספורים לפני הזריקה לפח, אחד ממכריו, העוסק רבות בסיוע לחולים בבתי חולים, הציע לבעל המאפייה כי במקום להשליך לפח את הסופגניות, הוא יחלק אותם בבית החולים לרופאים ולחולים שאינם יהודים. "נקדש בכך שם שמים ונגמול חסדים עם החולים", הציע המכר.

בעל המאפייה הסכים, וכאן הגיעה ההפתעה הגדולה: כאשר קיבלו בבית החולים את אותם סופגניות, הם נהנו מאוד מהטעם המיוחד שלהם. בתגובה, מנהלי בית החולים ביצעו הזמנה של 10,000 סופגניות מהמאפייה היהודית, ועל פי עדותו של הגאון רבי אלימלך בידרמן, ששמע את הסיפור מכלי ראשון, מאז בית החולים מזמין ממאפייה זו מאות מאפים מדי יום. מדהים.

הרב יצחק פנגר - השגחה פרטית נפלאה:

להלכות בישולי גויים, לחצו כאן.

 
תגיות:סופגניותכשרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה