סלבס בהתחזקות

הזמר זוכה ’נינג’ה ישראל’ קידש שם שמיים באנגליה: "תמיד אשלב אמנות עם אמונה"

"זו הזדמנות ענקית וניצלתי אותה, כדי לייצג גם את עצמי וגם את העם שלנו כמה שיותר. לכן עליתי להופיע עם טלית עליי": הזמר, הרקדן ויוצא תוכניות הריאליטי אסף גורן, מרגש 

אסף גורן אסף גורן
אא

אחרי שזכה בתוכנית 'נינג'ה ישראל' ותוכניות ריאליטי נוספות - הזמר והרקדן אסף גורן שחרר סינגל חדש בשם 'אני והתפילות' (אותו כתב והלחין עם אופיר יוגב) ומספר בפתיחות לב על הדרך שלו אל שיתופי פעולה ישראליים, שנסללת קצת בקושי. 

אומנם זו הדרך שלו להפיץ אור ושמחה בכל מקום שהוא מגיע אליו, אך אמנים ישראליים מסרבים להופיע איתו "בגלל הפאות", לדבריו בגלל מראהו והפאות המהודרות שבצדי ראשו. 

בראיון לאושר סיגרון מ'פרוגי', סיפר גורן כי דווקא בחו"ל מתלהבים מהקול, מהפאות וממה שהוא מביא איתו. "בישראל אין לי שיתופי פעולה מוזיקליים עם אף זמר. זה לא כי אני לא מעוניין, זה כי הם עדיין חושבים שאני רק פליט ריאליטי. בארץ למשל, נפלו לי המון עבודות בגלל שיש לי פאות. זה מה שמייחד אותי, ובכל זאת מהסיבה הזאת נפלו לי המון עבודות".

לאחרונה הופיע גורן על איצטדיון ענקי באנגליה, וומבלי שמו - שם בחר לעשות קידוש שם שמיים ולהופיע עם טלית. "אני לא בטוח בזה, אני אני חושב שאני הישראלי הראשון שהופיע בוומבלי. וומבלי זה אצטדיון ענק, זה החלום של כל זמר להופיע שם. זה חלק מעולם החלומות של הזמרים, ואם הופעת שם - זה אומר עליך משהו. בשיא הקורונה, לפני הסגר השלישי, בזמן שבישראל אף זמר לא רוצה לעבוד איתי - אני מקבל הזמנה להופיע שם, כנגד כל הסיכויים.

"זו הזדמנות ענקית וניצלתי אותה, כדי לייצג גם את עצמי וגם את העם שלנו כמה שיותר. לכן עליתי להופיע עם טלית עליי. חשוב לי להישאר נאמן לעצמי ולעשות את הדברים בדרך המיוחדת שלי, גם אם היא שונה מהמוסיקה שמנגנים ברדיו ומהתוכניות שאתם רואים בטלוויזיה", הוא אומר. "אני תמיד אשלב אמנות עם אמונה ורצון להפיץ אור ושמחה בכל מקום שאליו אני אגיע. זו הדרך שלי, ואני לא אוותר עליה".

תגיות:התחזקותסלבסאמונהאסף גורן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה