חדשות בארץ

חולדאי יכריז מחר על התמודדות לכנסת, לפיד שוקל לרוץ עם ציפי לבני

לאחר 22 שנים בראשות עיריית תל אביב-יפו, יודיע מחר רון חולדאי על הקמת מפלגה חדשה עמה ירוץ בבחירות הקרובות לכנסת. יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, והשרה לשעבר ציפי לבני, שפרשה מהחיים הפוליטיים בתחילת 2019, בוחנים את האפשרות להתמודד יחד בבחירות

חולדאי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)חולדאי (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, יודיע מחר בערב באופן רשמי על כניסתו למערכת הפוליטית הארצית ועל הקמת מפלגה חדשה עמה ירוץ בבחירות הקרובות לכנסת.

חולדאי בן ה-76 מכהן כראש עיר משנת 1998. זו אינה הפעם הראשונה שהוא משתעשע באפשרות להתקדם למישור הפוליטי הארצי, וכעת – בעקבות החלל שהותירה התפרקותה של כחול לבן במחנה השמאל-מרכז – הוא החליט 'לקפוץ למים'.

מטעמו של חולדאי נמסר: "מאות אלפי ישראלים מרגישים שאין להם בית במערכת הפוליטית הנוכחית. נרים להם את הראש ונחזיר להם את התקווה. לאחר שחברו אליי מספר אישים מרכזיים בציבוריות הישראלית, הגיע הזמן להציג אלטרנטיבה ברורה".

בתוך כך, חיים לוינסון פרסם הערב ב"הארץ" כי יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, והשרה לשעבר ציפי לבני מנהלים בימים האחרונים מגעים לבחינת האפשרות לרוץ יחד בבחירות הקרובות. במידה והמגעים אכן יבשילו להתמודדות משותפת, לפיד צפוי לנטוש את השותפות הפוליטית עם תל"ם בראשות משה יעלון.

לבני, שהחלה את דרכה הפוליטית בליכוד, הצטרפה בשנת 2005 למפלגת קדימה שהוקמה על ידי ראש הממשלה דאז אריאל שרון. לקראת בחירות 2013 היא הקימה את מפלגת "התנועה", וכעבור שנתיים, בבחירות לכנסת ה-20, רצה יחד עם מפלגת העבודה במסגרת "המחנה הציוני". בתחילת 2019 היא הודיעה על פרישתה מהחיים הפוליטיים, לאחר שיו"ר העבודה דאז אבי גבאי הכריז על סיום השותפות הפוליטית עמה.

תגיות:יאיר לפידרון חולדאיציפי לבניבחירות 2021

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה