חנוכה 2023

"החג עובר לי מהר מדי": הדלקת הנרות המרגשת של יובל דיין

"החג הזה מצליח להאיר על מקומות חשוכים. כאלה שדורשים תיקון וגם כאלה שאומרים לי היי, תסתכלי עלינו": יובל דיין מרגשת שוב 

החנוכייה של יובל דייןהחנוכייה של יובל דיין
אא

יובל דיין הפתיעה עם פוסט מחמם לב במיוחד לכבוד חנוכה ולכבוד ראש חודש שחל השבוע, ופרסמה בעמוד הפייסבוק שלה ניגון בביצוע מיוחד לחנוכה שלצדו כתבה כך: "אני לא יודעת לומר מי המלחין, אבל קראתי שהניגון הזה שייך לחסידות ברסלב והוא מפיח בי ובמילים המרגשות האלה - חיים חדשים. 

"הערב ראש חודש", היא ממשיכה וכותבת, "ובקרוב תהיה לי יום הולדת. הכל מרגיש כמו מסה לא ברורה של הרבה, מה שבטוח זה שהחג הזה מצליח להאיר על מקומות חשוכים. כאלה שדורשים תיקון וגם כאלה שאומרים לי היי, תסתכלי עלינו. שכחת מאיתנו ואנחנו עוד בתוקף. החג עובר לי מהר מידי, ועוד לא אכלתי סופגניה. רק ספינג׳. חג שמח!!!".

בפוסט אחר שלה, גם הוא מכסלו האחרון, כתבה יובל כך: 

בעבור העוקבים שלי שפחות בעניינים אסביר ככה בשתי מילים ש-י״ט כסליו זה תאריך מאוד מיוחד בחסידות חב״ד, ונוהגים לערוך בו התוועדויות.לשבת סביב שולחן ולדבר ולספר, ובעיקר לשיר ניגונים ולשמוח. זאת השנה הראשונה בה מזמינים אותי להשתתף באירוע כזה, וכששאלו אותי איזה ניגונים של חב״ד אני מכירה ישר נדחפתי עם י-ה אכסוף. הוא בכלל לא שייך לחב״ד, אבל אני שייכת אליו מאוד.

"שנים ארוכות סבלתי מעודף הרגישות שבי. בכל מסגרת שבה הייתי לא הבנתי למה אני לא משופשפת כמו שאר חבריי והרגשתי שזה פסול לקחת הכל ללב. השורה החזקה ביותר בניגון הזה - ״להתעדן באהבתך״. בום ללב. זה בסדר להיות עדינים, זה משהו שהתורה מנסה להפוך אותי אליו, להיות רגישה לסביבה ועדינה למציאות. כשקראתי את המילים האלו הנשמה שלי לחשה לי- הכל בסדר, תמשיכי בדרך שלך. אני אוהבת את הניצוץ המיוחד שיש לי בעיניים כשאני מבצעת את הניגון הזה, עבורי הוא מעיד שהבנתי שעדינות זה מתנה. שבת מבורכת עדינה ונעימה לנו", היא מסכמת.

לרכישת מוזיקה יהודית לביתכם, לחצו כאן.

תגיות:נרותיובל דיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה