סיפורים אישיים

נס אישי מרגש במיוחד: הברכה של הרבנית קנייבסקי ע"ה התקיימה במלואה

הגיע יום ראשון. עורך הדין מצלצל: "תשמעי, התובע ירד מכל הסיפור. הוא לא רוצה את הכסף. אני לא יודע מה עשית, אבל אין לך חוב יותר. אין משפט. סוגרים את התיק". נס אישי מרגש במיוחד הגיע למערכת הידברות

  • כ"ח כסלו התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לפני כמה שנים עשיתי עסקה, וכנראה נפלתי לאנשים נוכלים, שהעבירו צק שחזר לי (למרות ששילמתי מזומן להם את אותו הצק). הגיעו אלי מהוצאה לפועל, ודרשו ממני סכום גבוה מאוד: 25,000 ₪.

אני בחורה רווקה, בקושי חסכתי כסף לחתונה. התפללתי להשם שחבל שאנשים נוכלים ייהנו מהכסף, ולא אני, שזקוקה לזה מאד.

הלכתי לרבנית בת שבע קנייבסקי ע"ה, ובכיתי בפניה שיש לי משפט, ומחייבים אותי לשלם סכומים גדולים שאין לי. היא לחצה לי את היד בחום, ואמרה: אל תדאגי, את תצאי מהמשפט הזה. הרבנית הביאה לי את התפילה של הרב חיים מוולאזין, ואמרה: "תקראי את זה, והכל יהיה בסדר".

התרגשתי מכל מילה של התפילה, קראתי ובכיתי להשם שירחם עלי. תוך כדי זה הלכתי לעורך דין חרדי שטיפל לי בנושא, והתחילו הדיונים בבית המשפט.

עברו מספר שבועות, וביום שישי אחד מצלצל אליי עורך הדין ואומר: "ביום שני יש דיון, וגם את תצטרכי להיות בו". אמרתי לו: "מה לי ולבתי משפט? לא. אני לא מסוגלת, אני לא בנויה לזה. אני לא רוצה". עורך הדין השיב ואמר שאין ברירה. המשכתי להתפלל להשם בבכי ובהבנה שרק הוא יציל אותי, אין עוד מלבדו.

הגיע יום ראשון. עורך הדין מצלצל: "תשמעי, התובע ירד מכל הסיפור. הוא לא רוצה את הכסף. אני לא יודע מה עשית, אבל אין לך חוב יותר. אין משפט. סוגרים את התיק". השבוע קבלתי מכתב שסגרו את התיק, עקב חוסר פעילות בו.

אין עוד מלבדו!!! אין עוד מלבדו!!! אין עוד מלבדו!!! והברכה של הרבנית קנייבסקי עליה השלום התקיימה.

תגיות:הרבנית קנייבסקיבית המשפטפרסומי ניסא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה