חדשות בריאות

טראמפ: רודי ג’וליאני נדבק בקורונה

הנשיא דונלד טראמפ הודיע, כי פרקליטו האישי רודי ג'וליאני נדבק בנגיף. ג'וליאני בן ה-76 אישר לאחר מכן את הידיעה: "אני מקבל טיפול נהדר ומרגיש טוב"

ג’וליאני, תמונת ארכיון (צילום: שאטרסטוק)ג’וליאני, תמונת ארכיון (צילום: שאטרסטוק)
אא

רודי ג'וליאני, פרקליטו האישי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, נדבק בקורונה. את ההודעה הראשונה על כך מסר אמש (ראשון) טראמפ בטוויטר, וג'וליאני אישר זאת כעבור מספר שעות. על פי הדיווח ב-CNN, הוא אושפז בבית החולים האוניברסיטאי ג'ורג'טאון.

ג'וליאני בן ה-76, לשעבר ראש העיר ניו יורק, מוביל בימים אלו את המאבק המשפטי של טראמפ נגד אישור תוצאות הבחירות בהן זכה המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן. לשם כך הוא נסע בשבועות האחרונים למדינות המפתח ברחבי ארצות הברית, בהן הוגשו ערעורים משפטיים. לא אחת הוא נראה בציבור ללא מסכה, ובנוסף נצפה כשאינו מקפיד על הנחיות הריחוק החברתי.

טראמפ כתב כי "רודי ג'וליאני, ראש העיר הטוב ביותר בהיסטוריה של ניו יורק, שעובד ללא לאות כדי לחשוף את הבחירות המושחתות ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית, נמצא חיובי לנגיף הסיני. החלמה מהירה, רודי, אנחנו נמשיך".

כעבור מספר שעות, כתב ג'וליאני בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לכל חבריי על כל התפילות והאיחולים. אני מקבל טיפול נהדר ומרגיש טוב. מחלים במהירות ומתעדכן בכל".

תגיות:ארצות הבריתדונלד טראמפנגיף הקורונהרודי ג'וליאני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה