חדשות בריאות

הסכם חדש עם מודרנה: ישראל תקבל שישה מיליון חיסונים ב-2021

במסגרת ההסכם שנחתם עם החברה האמריקנית, יסופקו לישראל פי שלושה חיסונים מהכמות שסוכמה בחוזה המקורי, ואלו יספיקו לחיסון שלושה מיליון אזרחים. ראש הממשלה בנימין נתניהו: "רואים כבר את האור בקצה המנהרה"

(אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90)(אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין הודיעו היום (שישי), כי נחתם הסכם עם חברת מודרנה, במסגרתו תשולש כמות החיסונים נגד קורונה שהחברה האמריקנית תספק לישראל בשנת 2021 – מכמות של שני מיליון חיסונים לכמות של שישה מיליון חיסונים, שיספיקו לחיסון שלושה מיליון אזרחים.

"אני שמח לבשר שחתמנו היום עם חברת מודרנה על אספקה של שישה מיליון חיסונים", אמר נתניהו בפנייה לציבור. "זה פי שלושה ממספר החיסונים בחוזה המקורי עם מודרנה. זה נותן לנו תקווה, אנחנו רואים כבר את האור בקצה המנהרה. אבל אנחנו צריכים לשמור על הכללים עד אז. המשימה שלנו היא להביא חיסונים, המשימה שלכם – לשמור על הכללים. אם נעשה את זה – אנחנו הולכים לנצח. יחד ננצח את הקורונה".

שר הבריאות יולי אדלשטיין הוסיף: "זו בשורה נהדרת לאזרחי ישראל ולכלכלת ישראל. לא יהיה אזרח שירצה להתחסן ולא תהיה לנו אפשרות לספק לו את החיסון. צוותים מקצועיים התחילו בעבודה מאומצת על אופן חלוקת החיסונים. אבל עד שכולנו נהיה מחוסנים ייקח עוד מספר חודשים, וחובה על כולנו להקפיד על ההנחיות ולא להיכנס לשאננות".

ההודעה על חתימת ההסכם המשודרג עם מודרנה מתווספת לפרסומים אמש, לפיהם 4 מיליון חיסונים של חברת פייזר צפויים להגיע לישראל עוד החודש, וייתכן שכבר בשבוע הבא. מדובר בכמות ראשונית גדולה בהרבה מהמצופה – מחצית מהאספקה עליה סוכם בחוזה בין ישראל ופייזר.

תגיות:חיסוןיולי אדלשטייןנגיף הקורונהמודרנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה