הריון ולידה

הרופא יעץ לה 'להוריד את הרחם' כי לא יהיו לה ילדים - אך היא ילדה בגיל 42, למרות הכל 

"אני ממליץ לך להוריד את הרחם, כי אין לך שום סיכוי. הרחם שלך רקוב": איזו אישה יכולה לעמוד במילים כאלה של רופא, להישאר שפויה ולהחזיק חזק באמונתה, שגם הוכיחה את עצמה לבסוף? אחד הסיפורים הכי מדהימים שתשמעו 

אא

כשענת ישראלי- מנא החליטה להקים גמ"ח שעוזר לזוגות מאותגרי פוריות לעמוד על הרגליים - זה לא היה במקרה. 

היא עצמה עברה ניסיון מטלטל בנושא, לפני למעלה מ-10 שנים, ובפוסט מרגש ברשתות החברתיות, היא משתפת במקצת מסיפורה הנוגע, וכותבת כך: "לפני יותר מעשר שנים אמרו לי שאני לא אצליח להביא עוד ילדים לעולם, ושנסתפק בילדה אחת מתוקה ונגיד תודה. זה נפל עלינו ביום בהיר אחד, יום שישי של קיץ. נסענו לרופא שעבורי הוא 'קצב', אין מילה אחרת להגדיר את אותו רופא. בקלות רבה אמר לי את המילים: "אני ממליץ לך להוריד את הרחם, כי אין לך שום סיכוי. הרחם שלך רקוב".

הרופא 'המהולל' לא הסתפק בזה, ואמר לה עוד כל מיני משפטים ש"גמרו לי את החיים באותו הרגע", לדבריה. 

אותו יום שישי הפך באחת ליום שחור, בעקבות הדברים ששמעו מהרופא ה'מומחה'. "אני זוכרת שבאותו רגע, עם כל הכאב, התקשרתי לאמא שלי האהובה שאמרה לי: 'אל תקבעי שום תאריך לניתוח. אני אחזור מהחופשה, נדבר ונראה מה נעשה. עד עכשיו נשארת כך, שום דבר לא בוער 'להוריד את הרחם', השם ישמור".

למזלה, היא הקשיבה לאמא החכמה. 

"אמרתי לרופא שאני לא קובעת כלום, אך באותו שבוע איכשהו הגענו לפרופסור אחר שנתן לנו הבחנה רגועה והיה בהלם על ההבחנה של הרופא ההוא, שדי מוכר בתחומו".

ענת מודה על שהיה בה הכוח לחשוב בצורה צלולה - גם ברגעי הכאב הקשים. "תודה להשם", היא אומרת ומספרת כי בדיוק לאחר שנה - זכתה להיפקד וילדה את בתה השניה אמונה שולמית, שהגיעה לעולם אחרי הרבה ייסורים והמתנה של שש שנים. 

שנתיים לאחר מכן, בהיותה בת 42 - זכתה להריון נוסף כנגד כל הסיכויים - עם בן. "זה היה הריון ספונטני, עם הרבה אמונה ותפילות, שיזכה אותנו ה' בעוד פרי בטן. לא הסכמתי ללכת לעוד טיפולים, ועוד הורמונים ועוד כל מיני רעלים לגוף. האמנתי ברפואה הטבעית. הלכתי למדקרת שמתמחה בפוריות, עם הרבה תפילות ואמונה גדולה בה' שאני בטוח אזכה". 

והיא זכתה, והיום כבר מזכה גם אחרות שנמצאות במצבה. מייעצת ומלווה זוגות, מאבחנת תוצאות של בדיקות, ותומכת בנשים שעברו הפלות ולידות שקטות - הכל בחינם, ולמען ה' יתברך. "עם הרבה הכלה, חיבוק וירטואלי ואהבה", היא אומרת. 

זו המתנה שלה לה', אחרי כל המתנות שהיא קיבלה. 

תגיות:לידההריוןמדהיםנסתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה