סיפורים אישיים

חולה הקורונה בפוסט מרגש: "גיליתי מלאך בדמות אדם"

כאשר ב' נדבק בקורונה למרות שהקפיד כל כך על הנחיות השמירה מהנגיף, הוא הופנה למלונית, והבין שהקב"ה רצה "להדביק לו חתן". סיפור מיוחד על השגחה פרטית

  • ט"ו כסלו התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"במשך חצי שנה הקפדתי על כל קוצו של יו"ד בהנחיות השמירה מהקורונה. לא התקרבתי לשום התקהלות, ואפילו כשהתירו לחזור לבתי הכנסת, אני המשכתי להתפלל בחוץ. חבשתי מסכה פלוס מגן מפלסטיק, ועוד ועוד", במילים אלו פותח ב' את סיפורו האישי, שפורסם בגיליון "נר אהרן".

"והנה במוצאי יום הכיפורים – בום! כאבים בגרון, חולשה, למחרת כבר אין טעם בפה. הבנתי שאני מאומת. בקיצור, הבנתי שהולכים למלונית. אחי עודד אותי באמרו: 'אל תדאג, עוד תמצא שם שידוך לבת שלך'...

"פיקוד העורף שלח אותי למלונית בערד. התפלאתי, כיוון שמרבית מחבריי פונו דווקא למלוניות בירושלים, עיר מגורינו, אך אמרתי בליבי: 'הכל משמים'.

"בשהותי במלונית, פגשתי שני בחורים שלומדים בירושלים, שסיפרו לי כי גם להם סיפור דומה וגם הם עם אותו סיפור – את כל החברים שלהם שלחו למרכז, ודווקא אותם שלחו לערד. אחד הבחורים משך את תשומת לבי בהתנהגותו וביראת השמים שלו. פניתי לחברו וביקשתי שיספר לי קצת עליו. הוא גמר עליו את ההלל, אבל לי זה לא הספיק. במשך שבוע שלם ישבתי אתו, למדתי איתו סוגיה מהגמרא, אבל בעיקר בחנתי אותו ב'סוגיות החיים'. מה אומר ומה אדבר, גיליתי שמדובר במלאך בדמות אדם, בחור יקר משכמו ומעלה.

"בסיומו של אותו שבוע יצרתי קשר עם שדכן שיפנה להוריו של הבחור בהצעת שידוך עבור בתי. לא עבר זמן ושברנו צלחת בשעה טובה ומוצלחת.

"בזמנו, כאשר חבריי ומכריי שמעו שנדבקתי בקורונה למרות כל אמצעי הזהירות שנקטתי, רפו ידיהם. 'אם בארזים נפלה שלהבת, מה יעשו אזובי הקיר', אבל לאחר מכן כולם הבינו מה קרה כאן. הקב"ה רק רצה 'להדביק לי חתן' לכל החיים. אני מודה לה' על חסדיו עימנו", מסיים ב' את סיפורו הנפלא.

כיצד הרב יצחק פנגר מנע מבחורה לשים קץ לחייה? סיפור אמיתי ומפתיע על השגחה פרטית מופלאה. אל תחמיצו:

 

תגיות:קורונהסיפורים אישייםשידוכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה