סלבס בהתחזקות

ברכות השחר בדובאי וחגיגת יום הולדת עם הקהילה היהודית – מה עשה עומר אדם בחודש האחרון?  

מאז שנחתם הסכם השלום עם איחוד האמירויות, עומר אדם מבלה בדובאי, חוגג יום הולדת עם הקהילה היהודית ומאחל בוקר טוב עם ברכות השחר  

מתוך האינסטגרםמתוך האינסטגרם
אא

מאז שנחתם הסכם השלום עם איחוד האמירויות, מגיעים אנשים רבים לאזור כדי לבחון הזדמנויות עסקיות, ביניהם גם הזמר עומר אדם שנחת בדובאי בחול המועד סוכות. את ההזמנה קיבל מהשייח 'חמד בן ח'ליפה ומנשיא הקהילה היהודית במדינה סולי וולף. "לפני מספר חודשים הזדמן לי לברך את השייח שייח' חמד בן ח'ליפה אאל נהיאן ואת נשיא הקהילה היהודית סולי וולף, שבירכו אותי והזמינו אותי לכאן לביקור. תמיד ידעתי ששירים, מוסיקה ושמחה מקרבת, ואני מרגיש שאני מייצג כל אחד ממכם פה כשאני אומר למארחיי: שלום, ו-סלאם עליכום", אמר אדם בתגובה.

מאז, הוא מעלה תמונות רבות לרשתות החברתיות, בהן הוא נראה חוגג את שמחת תורה בבית הכנסת של הקהילה היהודית בדובאי, מטייל ברחבי המדינה ואפילו מצלם קליפ חדש. הבוקר (ראשון) העלה לסטורי שלו תמונה של ברכות השחר ואיחל בוקר טוב למעריציו.

זה לא סוד שאדם מתחזק. לא פעם הוא צולם בלבוש חרדי כשהגיע לחתונה בבני ברק. בעבר הצהיר שהתחיל לשמור שבת והוא גם היה הזמר הראשון שסירב להופיע בפסטיגל בשבת. כמו כן, הוא משתף די הרבה תמונות שלו מחיי היום יום, בהן הוא נראה מניח תפילין או חובש כיפה.

אך בינתיים בדובאי, בחודש שעבר הוא חגג את יום הולדתו באיחוד האמירויות יחד עם אחיו וחבריו, ובערב שבת הגיע לחגוג בחיק הקהילה היהודית יחד עם הרב המקומי לוי דוכמן, ראש מערך הכשרות באיחוד האמירויות הערביות, רב הקהילה היהודית במדינה וסגן נשיא איחוד רבני מדינות איסלאם. עוד השתתפו באירוע – יו"ר זק"א יהודה משי זהב והזמר חיים ישראל, ששרו שירי שבת עם אדם עד השעות הקטנות של הלילה.

תגיות:התחזקותעומר אדםברכות השחר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה