חדשות בארץ

"דמעות מאבא לאבא": ברוך בן יגאל במכתב מרגש לאבא של הטייס שנהרג ז"ל

"אני לא יכול לנחם אותך באמת. אין באוצר המילים שלי מילים שיכולות לנחם אותך באמת. אני רק רוצה לחבק אותך חזק ואת המשפחה על האובדן הגדול. שלמה, הילד שלך הוא הילד שלנו. אתמול הגעתי לחלוק כבוד אחרון לליהוא והדמעות לא פסקו. עוד לא התקרבתי אליך, עמדתי מרחוק, כי רציתי לתת את המרחב שאתה צריך כרגע אבל אני אבוא, אני אבוא לחבק אותך פיזית"

אא

ברוך בן יגאל, אביו של לוחם צה"ל עמית בן יגאל הי"ד שנהרג לפני שלושה חודשים בפיגוע טרור בכפר יעבד - שיגר מכתב מרגש לשלמה בן בסה, אביו של פרח הטיס ליהוא בן-בסה ז"ל, שנהרג השבוע בתאונת אימונים ביחד עם מדריכו, בהתרסקות המטוס שלהם. 

"דמעות מאבא לאבא", פותח ברוך וכותב. "שלמה אחי היקר, מהדורת החדשות שיחררה לאוויר את הידיעה ששני אנשים נפצעו אנושות בהתרסקות מטוס קל. הידיעה תפסה אותי ומשהו בי לא היה שקט. כעבור זמן קצר נודע שמדובר בשני אנשי צבא ובהם חייל צה"ל בן 19. התכנסתי בתוכי וזה החזיר אותי ל־12 במאי, היום שבו עמית נהרג. אמרתי לעצמי אוי ואבוי, מה עובר על המשפחה שלו. כשאתה פירסמת על מות בנך בדף הפייסבוק שלך, בכיתי יחד איתך, כאבתי יחד איתך וכתבתי לך הודעה אישית.

"אני לא יכול לנחם אותך באמת. אין באוצר המילים שלי מילים שיכולות לנחם אותך באמת. אני רק רוצה לחבק אותך חזק ואת המשפחה על האובדן הגדול. שלמה, הילד שלך הוא הילד שלנו. אתמול הגעתי לחלוק כבוד אחרון לליהוא והדמעות לא פסקו. עוד לא התקרבתי אליך, עמדתי מרחוק, כי רציתי לתת את המרחב שאתה צריך כרגע אבל אני אבוא, אני אבוא לחבק אותך פיזית. הצטרפת למשפחה גדולה, בעל כורחך, משפחת השכול. זה מועדון שאת דמי החבר משלמים מראש והם תקפים לכל החיים".

בנקודה זו מבקש בן יגאל מבן בסה, בקשה מיוחדת. "יש לי בקשה אחת אליך מאב שכול לאב שכול, למען הילד שלך והמורשת שהוא השאיר לך פה: תיאחז בחיים, כי זה מה שהילדים שלנו רוצים. שמעתי אתמול את חבריו של ליהוא מספרים עליו, ילד להתגאות בו. תנציח אותו, תשתף ותספר עליו. תכתוב עליו שירים. אח יקר, הנסיבות הפגישו בינינו, זה נכפה עלינו, שנינו באותו מקום, אבות גרושים שאיבדו את הכי יקר. אסוף את עצמך למען בנך. אין לנו את הפריבילגיה ליפול.

חשוב לי שתדע שאחרי הלוויה נסעתי לחלקה של עמית שלי וסיפרתי לו שעוד חייל טהור נפל. ביקשתי מעמית לחבק את ליהוא שלך ולקבל אותו יחד עם כל הגיבורים שוכני שמיים. ביקשתי שיתפללו על המשפחה שנשארה כאן. שלמה, אני כאן לרשותך תמיד, בכל רגע, בכל שעה ולכל מה שתצטרך. אני איתך בלב ובנפש. שולח לך ולמשפחה חיבוק גדול", הוא מסכם. 

תגיות:מכתבטייסברוך בן יגאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה