חדשות בריאות

נתניהו: מנהלים מו"מ עם חברת מודרנה לרכישת חיסונים נוספים

ראש הממשלה מסר כי שוחח עם מנכ"ל חברת מודרנה, סטפן באנסל, על מנת לקדם רכישה של חיסונים נוספים מעבר למה שכבר סוכם עליו בחודש יוני: "מקווה שנוכל להשלים את המשא ומתן הזה במהרה"

נתניהו, הערבנתניהו, הערב
אא

נתניהו, הערב (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (שלישי), כי ישראל מנהלת משא ומתן עם חברת מודרנה לרכישת כמות נוספת של חיסונים נגד נגיף הקורונה.

"אתמול שוחחתי עם מנכ"ל חברת מודרנה, סטפן באנסל", סיפר נתניהו בסרטון שהעלה לרשת. "חברת מודרנה עברה את הניסוי על החיסון בהצלחה, עם נתון עוד יותר גבוה – 94.5% הצלחה. אנחנו חתמנו איתם על הסכם לאספקה בהיקף מסוים, אנחנו מנהלים איתם משא ומתן על היקף נוסף, ואני מקווה שבעקבות השיחה נוכל להשלים את המשא ומתן הזה במהרה".

"אני חייב להגיד לכם שהמנכ"ל היה מאוד ידידותי. המדיניות שלי היא להביא כמה שיותר חיסונים, מכמה שיותר מקורות, לכמה שיותר אזרחים, בכמה שפחות זמן", סיכם ראש הממשלה.

כזכור, בחודש יוני חתמה ישראל עם מודרנה על הסכם אופציה לאספקת חיסונים. אמש, בתום ישיבת קבינט הקורונה, במהלכה אושרו הקלות נוספות במסגרת תוכנית היציאה מהסגר, קיים נתניהו מסיבת עיתונאים בה אמר כי שוחח עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, על האפשרות לרכוש אופציה על החיסון הרוסי ספוטניק 5: "נדון בזה בימים הקרובים", ציין. ביום שישי האחרון בישרו נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין כי נחתם הסכם עם חברת פייזר, לפיו יסופקו לישראל 8 מיליון מנות חיסון עבור 4 מיליון אזרחים.

תגיות:חיסוןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה