חדשות בעולם

חברת SpaceX שיגרה ארבעה אסטרונאוטים לחלל

שלושה אסטרונאוטים אמריקניים ואסטרונאוט יפני שוגרו לחלל בחללית דראגון של חברת SpaceX. השיגור בוצע באמצעות משגר פלקון של החברה. הארבעה ישהו חמישה חודשים בתחנת החלל הבין-לאומית

אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)אילוסטרציה (תמונה: שאטרסטוק)
אא

חברת SpaceX  שיגרה הלילה (שני) בהצלחה לחלל ארבעה אסטרונאוטים על גבי חללית מדגם דראגון (Dragon Crew). מדובר במשימה רשמית ראשונה של החללית המסחרית, לאחר ניסוי מאויש ראשון בחודש מאי שהוכתר בהצלחה.

החללית שוגרה מבסיס החלל קייפ קנאוורל שבפלורידה באמצעות משגר הפלקון של החברה הפרטית, הנמצאת בבעלותו של היזם והמיליארדר אילון מאסק. על סיפון החללית שלושה אסטרונאוטים אמריקניים ואסטרונאוט יפני. הארבעה – מייקל הופקינס, ויקטור גלובר, שאנון ווקר וסואיצ'י נוגוצ'י – ישהו בתחנת החלל הבין-לאומית כחמישה חודשים.

הנשיא הנבחר של ארצות הברית, ג'ו ביידן, בירך את נאס"א ו- SpaceX  על השיגור: "זו עדות לכוחו של המדע ולמה שאנחנו יכולים להשיג באמצעות רתימת החדשנות, כוח ההמצאה והנחישות שלנו. אני מצטרף לכל האמריקנים ולאזרחי יפן בברכת דרך צלחה לאסטרונאוטים במסעם".

הנשיא היוצא, דונלד טראמפ, כתב בטוויטר: "שיגור נהדר. נאס"א הייתה אסון כשהתחלנו בכהונתנו. עכשיו זה שוב מרכז החלל ה'חם' ביותר והמתקדם ביותר בעולם".

תגיות:נאס"אSpaceX

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה