חדשות בעולם

מינוי ראשון של ביידן: רון קליין יכהן כראש הסגל בבית הלבן

הנשיא הנבחר של ארצות הברית, ג'ו ביידן, מינה את מקורבו ויועצו, רון קליין, לראש הסגל בבית הלבן: "כבוד של פעם בחיים"

ביידן (תמונה: שאטרסטוק)ביידן (תמונה: שאטרסטוק)
אא

הנשיא הנבחר של ארצות הברית, ג'ו ביידן, הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי) על מינויו של רון קליין לראש הסגל שלו בבית הלבן. קליין, יהודי-אמריקני שכיהן בעבר כחבר בית הנבחרים, שימש כראש הסגל של ביידן בראשית תקופת כהונתו כסגן הנשיא בממשל אובמה. בעבר כיהן כראש הסגל של סגן הנשיא הדמוקרטי לשעבר, אל גור. לאחרונה שימש קליין כיועץ בכיר בקמפיין הבחירות של ביידן לנשיאות.

קליין הינו המינוי הראשון של ביידן, הנערך לקראת חילופי הממשל, וזאת על אף שהנשיא היוצא דונלד טראמפ מסרב עדיין להכיר בהפסדו. "רון היה בעל ערך רב עבורי במהלך השנים הרבות בהן עבדנו יחד", אמר הנשיא הנבחר. "גם כאשר הצלנו את הכלכלה האמריקנית מאחד המשברים החמורים ביותר בהיסטוריה שלנו בשנת 2009, ומאוחר יותר כאשר התגברנו על מצב חירום בריאותי ב-2014. הניסיון העמוק והמגוון שלו ויכולתו לעבוד עם אנשים מכל הקשת הפוליטית אלו בדיוק הדברים להם אני זקוק מראש הסגל בבית הלבן, בזמן בו אנחנו מתמודדים עם משבר זה ומאחדים את מדינתנו מחדש".

בתגובה למינויו, אמר קליין כי "זהו כבוד של פעם בחיים לשרת את הנשיא הנבחר ביידן בתפקיד זה. אני מצפה לסייע לו ולסגנית הנשיא להרכיב צוות מוכשר ומגוון לעבודה בבית הלבן, כדי להירתם לאג'נדה השאפתנית שלהם לשינוי ובניסיון לרפא את השסעים בארצנו".

ב-2014 מונה קליין על ידי הנשיא דאז, ברק אובמה, לרכז את הטיפול במניעת התפשטות נגיף האבולה. האופן בו ניהל את המשבר זכה למחמאות מגורמי רפואה מקצועיים. במהלך מסע הבחירות, תקף קליין בחריפות את ממשל טראמפ על רקע מגפת הקורונה, וטען כי הנשיא "הניף דגל לבן" מול הנגיף.

תגיות:ארצות הבריתג'ו ביידןרון קליין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה