חדשות בריאות

נשיא אוקראינה נדבק בנגיף הקורונה

מלשכתו של הנשיא וולודימיר זלנסקי נמסר, כי הוא חש בטוב וימשיך לעבוד מהבידוד אליו נכנס. ראש לשכתו של זלנסקי ושר האוצר האוקראיני נדבקו אף הם בנגיף

זלנסקי (תמונה: שאטרסטוק)זלנסקי (תמונה: שאטרסטוק)
אא

נשיא אוקראינה, וולודומיר זלנסקי, ושני בכירי ממשל נוספים נדבקו בנגיף הקורונה. מלשכתו של זלנסקי נמסר, כי הוא חש בטוב וימשיך לעבוד מהבידוד אליו נכנס באופן מיידי.

אשתו של זלנסקי, אולנה, אובחנה בחודש יוני כנשאית קורונה ואושפזה בבית חולים במשך מספר שבועות. בנם של בני הזוג נדבק אף הוא בנגיף.

בנוסף לזלנסקי, נדבקו בקורונה גם ראש לשכתו אנדריי ירמק ושר האוצר סרגיי מרצ'נקו. ראש הממשלה האוקראיני, דניס שמיגל, ושרים נוספים באו במגע עם מרצ'נקו במהלך ישיבת הממשלה ביום חמישי האחרון, ויעברו בדיקה לאבחון קורונה.

תחלואת הקורונה באוקראינה הגיעה בשבועות האחרונים לשיאים שליליים חדשים. ביממה האחרונה אובחנו במדינה 8,687 נשאי קורונה חדשים. מפרוץ המגפה, נדבקו בנגיף קרוב ל-470 אלף בני אדם, 8,565 מתוכם מצאו את מותם.

מוקדם יותר היום קיים זלנסקי שיחת וידיאו עם שרים ודן עמם בצעדים נוספים לבלימת התפשטות המגפה במדינה. בין היתר, נשקלת הטלת עוצר בסופי שבוע. הנשיא האוקראיני אמר, כי צעד זה נועד למנוע סגר חריף יותר, ואמור להקנות למערכת הבריאות זמן נוסף כדי להתארגן לקראת עונת החורף.

תגיות:אוקראינהוולודימיר זלנסקינגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה