חדשות בריאות

מדוע הסתפר נתניהו בגבעתיים, ומה המסר שרצה להעביר?

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצל את ביקורו באזור המרכז כדי להסתפר: "בואו ביחד נשמור על הכללים ונלך לחזק את העסקים הקטנים"

  • כ"ב חשון התשפ"א
אא
(עודכן: 19:47)

(סרטון: הטוויטר של נתניהו)

ראש הממשלה בנימין נתניהו העלה היום (שני) לטוויטר סרטון יוצא דופן, בו הוא נראה מסתפר כשעל פניו מסכה.

"בואו ביחד נשמור על הכללים ונלך לחזק את העסקים הקטנים!", כתב נתניהו. "היום אצל הספר מירון מזרחי בגבעתיים. כי אחרי הכל, בקורונה אסור להשאיר קצוות לא מטופלים...".

בהמשך הוסיף ראש הממשלה: "למען הסדר הטוב אני נוהג להסתפר במשך שנים אצל ספר ירושלמי שאני מאוד מעריך, ובגלל אילוצי אבטחה אין באפשרותי להצטלם אצלו במספרה".

נתניהו הגיע למספרה בגבעתיים לאחר סיור במעבדת הקורונה החדשה בנתב"ג. לסיורו נלוו שרת התחבורה מירי רגב ושר הבריאות יולי אדלשטיין. במסיבת עיתונאים שקיים במקום, הבהיר ראש הממשלה כי ללא שיפור בנתוני התחלואה – לא ניתן יהיה להמשיך בהקלות במשק: "הצלחנו להוריד את התחלואה מאחת הרמות הגבוהות בעולם, אם לא הגבוהה בעולם, לאחת הרמות הנמוכות במערב, אם לא הנמוכה שבהן – ואנחנו רוצים להתמיד בזה", אמר. "הצלחנו לעשות את זה כי עשינו את זה יחד. זה לא היה קל".

"יצאנו מהשלב הראשון אל השלב השני, התחלואה מתחילה לעלות, לכן אנחנו נחליט מחר או מחרתיים לגבי השלב השלישי", הוסיף נתניהו. "אם לא יהיה שיפור במדדים – אנחנו לא ניכנס לשלב השלישי. אנחנו נעשה ביחד את הצעדים שיבטיחו שהתחלואה לא תעלה, כי אם התחלואה עולה – היא עולה כמו מטוס או טיל שממריא לשמיים. זה הורס את הכלכלה, וזה גובה מחיר עצום בחיים ובבריאות של האזרחים. לכן אני מבקש את שיתוף הפעולה שלכם".

תגיות:נגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה