סלבס בהתחזקות

איתי תורג’מן מפתיע: מתי הוא התפלל בפעם האחרונה, ועל איזה חסד הוא לא מוותר?

השחקן איתי תורג'מן עונה על שאלות נוסח 'מתי בפעם האחרונה' ומצליח לרגש גם אותנו כשעל השאלה מתי בפעם האחרונה התאכזב - השיב: "אני לא מתאכזב מכלום כבר כמה שנים. בחוויה שלי יש בורא, הכל ממנו והכל לטובה"

איתי תורג’מןאיתי תורג’מן
אא

השחקן איתי תורג'מן השיב על שאלות בסגנון 'מתי בפעם האחרונה', והצליח לרגש גם אותנו כשעל השאלה מתי בפעם האחרונה התפלל - ענה בראיון ל'ישראל היום': "הבוקר. הנחתי תפילין ואחר כך התפללתי את התיקון הכללי של רבי נחמן, שזה עשה מזמורי תהילים שאני אומר בכל יום. התפללתי גם תפילה אישית בהתבודדות, שיהיה לנו טוב, שיהיו לי דיבורים יפים, שיהיו פה דברים שיעשו טוב לך, לי ולמי שיקרא את זה".

עוד הוסיף תורג'מן ואמר כי "בשנים האחרונות הבנתי שאני זקוק לעזרה שמימית, ושאני לא יכול לבד. יש תקרה שממנה ועד התוצאה יש חלון, שממנו זה כבר לא תלוי בי, יש התערבות שמימית שמכריעה. ההבנה הזו מאפשרת לי לקבל בקלות את התוצאות במציאות".

את התפילות כסדר הוסיף לסדר היום שלו לפני כארבע שנים. "קיבלתי שיש בורא ושאני לא לבד, ושהמציאות היא לא רק תוצאה של הפעולות שלי אלא היא גם וגם. הבנתי שזה עובד יחד. הבורא רוצה שנהיה אקטיביים מתוך חיבור לעולם הזה, החומרי".

 

כשנשאל מתי בפעם האחרונה התאכזב, ענה תורג'מן בלי להתבלבל: "אני לא מתאכזב מכלום כבר כמה שנים. בחוויה שלי יש בורא, הכל ממנו והכל לטובה - אבל ה-כ-ל. אני מהלך בשבילים של תשובה, ועל בסיס זה אני מבין שאין שום דבר שיכול לאכזב אותי. וגם אם כן, זה כי אני אנושי.

"עברתי תהליך בן חצי שנה של מפגשים והמתנה ארוכה לתפקיד מאוד יוקרתי ונחשב - שהייתי המועמד הראשי אליו. הכול היה ב-99 אחוז סגור, ובסוף זה לא קרה. זה נודע לי בתוך הצום של תשעה באב, ישבתי בעצבות שלוש שקות ואחרי זה נכנסתי לאוטו, נסעתי לאביב (השחקן אביב אלוש שהוא חברו הטוב), נסענו לירושלים והסתובבנו בשמחה בכותל, לילה שלם".

תורג'מן סיפר כי מזה שנה הוא לוקח חלק ביוזמה אישית של כמה חברים - חסד ש"אין שום דבר בחיים שלי, שעושה לי כל כך כיף". "אנחנו הולכים לסופר בכל יום חמישי, מעמיסים עגלות באוכל ונוסעים לחלק ל-26 משפחות לפני שבת. אני שמח כשאני עולה במדרגות לקומה רביעית, עם סלים, באוגוסט, למשפחות בבני ברק, גם בתקופת הקורונה - כדי לשים לאנשים אוכל ודברים מחוץ לדלת. זה לא מפורסם בשום מקום, ואין שום דבר בחיים שלי שעושה לי כל כך כיף ושאני מאושר ממנו, כמו הדבר הזה. אני עושה את זה מבחירכ, ואני מרוויח פה התעלות".

תגיות:התחזקותסלבסאיתי תורג'מן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה