חדשות בעולם

טראמפ: "אכריז על ניצחון רק אם אנצח, אין טעם לשחק משחקים"

בריאיון לרשת "פוקס ניוז", תקף הנשיא דונלד טראמפ את יריבו, המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, ואת סגניתו למרוץ, קאמלה האריס: "המדינה שלנו לא תהיה אותה מדינה אם הם ינצחו"

טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)
אא

הקלפיות בבחירות לנשיאות ארצות הברית נפתחו בצהריים (שעון ישראל) בכל רחבי המדינה. מיליוני אמריקנים יצטרפו לכמאה מיליון אזרחים, שכבר הצביעו בשבועות האחרונים בהצבעה המוקדמת בקלפיות ובדואר. שיעור ההצבעה הסופי צפוי לשבור שיא של מאה שנה.

בתום מערכת בחירות מתוחה ורווית השמצות בין המחנות, יכריעו אזרחי המעצמה הגדולה בעולם האם להעניק כהונה שנייה לנשיא הרפובליקני המכהן דונלד טראמפ בן ה-74, או להעביר את השרביט לג'ו ביידן בן ה-77, שכיהן כסגנו של הנשיא הדמוקרטי ברק אובמה.

את בליץ עצרות הבחירות שערך בימים האחרונים ברחבי ארצות הברית, חתם טראמפ בעצרת בגרנד ראפידס במישיגן – המקום בו סיים את הקמפיין לפני ארבע שנים, אז ניצח את המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, בניגוד לכל הסקרים והתחזיות. את הבוקר שלו פתח הנשיא בריאיון טלפוני לרשת "פוקס ניוז", בו הביע ביטחון בניצחונו. הוא  אף טען כי יזכה למספר גבוה יותר של אלקטורים מ-306 האלקטורים בהם זכה בבחירות הקודמות: "אני חושב שנהיה יותר טובים".

טראמפ התייחס לדיווחים בארצות הברית, לפיהם הוא מתכוון להכריז על ניצחון אם יהיה לו יתרון בספירת הקלפיות הראשונית, ועוד לפני שתמונת המצב האלקטורלית תתברר: "אני חושב שיהיה לנו ניצחון, אבל אכריז על כך רק רק כשיהיה כזה", הבהיר, "אין טעם לשחק משחקים".

הנשיא המכהן, הנאבק על חייו הפוליטיים מול הסקרים החוזים לו ברובם הפסד, תקף בחריפות את יריבו ואת קאמלה האריס, שותפתו למרוץ המועמדת לכהן כסגניתו בבית הלבן: "המדינה שלנו לא תהיה אותה מדינה אם הם ינצחו, בגלל שהם שמאל רדיקלי. ביידן לא יהיה שם זמן רב. יש לו סגנית שהיא יותר שמאלנית מברני סנדרס. אם היא תהיה האישה הראשונה שתהיה נשיאה – זה יהיה דבר נורא למדינה, דבר נורא לנשים. המדינה שלנו תהפוך לסוציאליסטית".

תגיות:בחירותארצות הבריתדונלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה