חדשות בעולם

חשיפה מצמררת במוסקבה: מה עושה ילד בן שמונה בבקתה רעועה באמצע יער גדול?

סיפורו המצמרר של ילד בן שמונה עלה לאחרונה לכותרות ברוסיה, לאחר שרשויות הרווחה גילו כי הוא מתגורר בבקתה רעועה ביער גדול, סמוך לעיר מוסקבה. איך הוא הגיע לשם?

אא

סיפורו המצמרר של ילד בן שמונה עלה לאחרונה לכותרות ברוסיה, לאחר שרשויות הרווחה גילו כי הוא מתגורר בבקתה רעועה ביער גדול, סמוך לעיר מוסקבה. 

הילדון המוזנח התגלה 'במקרה' על ידי הורים שהגיעו עם ילדיהם לשחק בגן שעשועים מקומי - שם גילו, לאחר שיחה עמו, כי הילד מבלה שם מדי אחר הצהריים, היות והיער שבו הוא מתגורר, סמוך מאוד לגן המשחקים. 

רשויות הרווחה שהוזעקו למקום הופתעו כשהילד הוביל אותם אל הבקתה הרעועה, שנראה היה שהיא נבנתה מתוך חיפזון. אחד מגורמי הרווחה שהתלוו לילד ליער, תיעד את הדרך לשם ואת הבקתה - שם נראה כי מבנה השירותים נמצא מחוצה לה. "זה היה מזעזע לראות את תנאי המחיה של הילד הזה", אמרו גורמי הרווחה. "אין להם מים זורמים בבית, עשרות כלבים משוטטים מסביב לבקתה, ערימות של אשפה היו בכל מקום. זה פשוט לא הגיוני לראות ילד גדל במצב כזה".

בבדיקות שעבר הילד בבית חולים מקומי אליו נלקח נמצא כי מצבו הבריאותי שפיר לחלוטין - שם סיפר הילד לרופאים ולעובד סוציאלי שהגיע לבקר אותו, כי הוא מתגורר בבקתה ביחד עם אביו וכי אמו מתה. 

אביו שעוכב לחקירה בשל תנאי המגורים המחפירים - סיפר כי הוא מהגר עבודה מאוזבקיסטן שאיבד את עבודתו מאז תחילת התפרצות נגיף הקורונה, וכי הוא למעשה ביקש לחזור לארצו אך 'נתקע' ברוסיה בשל הקורונה. 

כעת מנסים החוקרים לברר את זהותו של הילד, האם הוא למד במוסדות חינוך מקומיים והאם בכלל הוא בנו הביולוגי של אביו - שכן לאב אין שום מסמכים רלוונטיים שמוכיחים זאת, כמו תעודת לידה. 

תגיות:מוסקבהיערילדיםחשיפהמצמרר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה