חדשות בריאות

גלנט ואדלשטיין: חובת עטיית המסכות בכיתות א’-ב’ תיבחן מחדש

שרי החינוך והבריאות הודיעו על הקמת צוות מיוחד, שיבחן את חובת עטיית המסכות בכיתות א'-ב', וזאת בעקבות פניות של הורים ואנשי חינוך בנושא

(צילום: David Cohen/Flash90)(צילום: David Cohen/Flash90)
אא

שר החינוך יואב גלנט ושר הבריאות יולי אדלשטיין הודיעו הבוקר (שני), כי צוות מיוחד יבחן את סוגיית עטיית המסכות בכיתות א'-ב'.

בהודעה משותפת שפרסמו משרדי החינוך והבריאות נאמר, כי "לאור פניות רבות של הורים ואנשי חינוך בנוגע לחובת עטיית המסכות לתלמידי כיתות א'-ב' לאורך כל יום הלימודים, בכיתה ובהפסקות, שר החינוך יואב גלנט ושר הבריאות יולי אדלשטיין סיכמו על הקמת צוות מיוחד משותף שיבחן מחדש את דרישת גורמי המקצוע במשרד הבריאות על עטיית מסכות. זאת בשים לב להגבלות ולהנחיות הבריאותיות הנדרשות לשמירה על בריאות התלמידים וצוותי החינוך".

כזכור, כחצי מיליון תלמידי כיתות א'-ד' חזרו אתמול ללימודים במוסדות החינוך, במסגרת שלב ההקלות השני בתוכנית היציאה מהסגר. על פי המתווה של משרד החינוך, שאושר ביום חמישי האחרון על ידי קבינט הקורונה, התלמידים ילמדו לפחות ארבעה ימים בשבוע בכל שכבת גיל. התלמידים יפוצלו לקפסולות קבועות, כך שמספרם בכיתה לא יעלה על 20.

עוד נקבע, כי אנשי הצוות והתלמידים – כולל בכיתות א'-ב' – יעטו מסכות כל הזמן, לרבות בהסעות ולמעט בעת אכילה או בפעילות גופנית. התלמידים יאכלו את ארוחותיהם בשטח פתוח, ואם הדבר לא אפשרי – בישיבה בשולחן נפרד לכל תלמיד בכיתה. בהסעות תתבצע הפרדה, על ידי השארת שורת מושבים ריקה בין חלקו הקדמי של האוטובוס לחלקו האחורי.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן כי אתמול אובחנו 649 נדבקים חדשים בקורונה. 21,115 בדיקות פוענחו (לא כולל בדיקות חוזרות לאבחון החלמה), ושיעור הבדיקות החיוביות מתוכן עמד על 3.1% – עלייה לעומת שיעור החיוביים שלשום שהסתכם ב-2.9%. מספר החולים הפעילים עומד על 9,800, מתוכם 691 מאושפזים בבתי חולים. 372 חולים נמצאים במצב קשה, ביניהם 170 מונשמים. מפרוץ המגפה נפטרו 2,554 בני אדם בישראל כתוצאה מסיבוכי הנגיף.

תגיות:מערכת החינוךיולי אדלשטייןיואב גלנטנגיף הקורונהעטיית מסכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה