חדשות בארץ

הבלוגר הסעודי ואביו נדבקו בקורונה, האב במצב קריטי

מוחמד סעוד, הבלוגר הסעודי שנודע בתמיכתו בישראל ובראש הממשלה בנימין נתניהו, סיפר כי הוא ואביו נדבקו בנגיף הקורונה. אביו, החולה בסרטן, נמצא במצב קשה מאוד. נתניהו הגיב באיחולי החלמה מהירה ושלמה

סעוד (צילום מסך, הטוויטר שלו)סעוד (צילום מסך, הטוויטר שלו)
אא

הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד עדכן אמש (שלישי) את עוקביו בטוויטר כי נדבק בנגיף הקורונה, זאת יממה לאחר שסיפר כי אביו, החולה בסרטן, נדבק בנגיף ומצבו קשה מאוד.

''ימים קשים", כתב סעוד. ''אבא שלי במצב קריטי מסרטן וקורונה יחד, אני עכשיו נדבקתי בקורונה ונמצא בבית, דיכאון".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בחשבון הטוויטר שלו באיחולי החלמה, בעברית ובערבית: ''לידידי מוחמד סעוד מסעודיה, הצטערתי לשמוע שאביך ואתה חליתם בקורונה. מי יתן ואלוקים יעניק לשניכם רפואה מהירה ושלמה".

ההודעה של סעוד על מצבו הקשה של אביו עוררה גל הזדהות בקרב גולשים ישראלים רבים, ששלחו איחולי החלמה והתפללו לשלומו. הבלוגר הסעודי השולט בשפה העברית נוהג להציף את הרשת בביטויי תמיכה תכופים בישראל בכלל ובנתניהו בפרט.

כזכור, ביולי 2019 ביקר סעוד בארץ, יחד עם פעילי רשת ואנשי תקשורת אחרים מהעולם הערבי, במסגרת משלחת שהוזמנה על ידי משרד החוץ. במהלך הביקור הוא נפגש עם ראש הממשלה. בעת שביקר בעיר העתיקה בירושלים ובהר הבית, הוא הותקף על פלסטינים באלימות מילולית ופיזית, שכללה קריאות גנאי, יריקות וזריקת כיסאות פלסטיק לעברו.

סעוד בשיר תמיכה בנתניהו, בשבוע שעבר (מתוך הטוויטר שלו)

תגיות:מוחמד סעודנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה