חדשות בריאות

"מגן חינוך": משרד הבריאות קורא לעובדי ההוראה להיבדק

לקראת חזרתם הצפויה ללימודים של תלמידי כיתות א'-ד' ביום ראשון הקרוב, פתח משרד הבריאות במבצע "מגן חינוך" וקרא לצוותי ההוראה לבוא ולהיבדק במתחמי הבדיקות של פיקוד העורף או בקופות החולים

(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

לקראת החזרה המתוכננת של כיתות א'-ד' ללימודים ביום ראשון הקרוב, הודיע היום (שלישי) משרד הבריאות על התחלתו של מבצע "מגן חינוך", במסגרתו נקראים צוותי ההוראה לערוך בדיקות לאבחון קורונה לפני שובם למוסדות החינוך, וזאת על מנת להבטיח חזרה בטוחה ללימודים.

במשרד הדגישו כי הנבדקים אינם צריכים להיכנס לבידוד עד לקבלת התשובה, וכי ניתן לפתוח את הכיתה או המוסד החינוכי גם לפני קבלת תוצאות הבדיקה. מי שחלה בעבר אינו צריך להיבדק שוב, אלא אם כן יש לו תסמינים.

הדיגום יתבצע באמצעות מתחמי הבדיקות של פיקוד העורף ברחבי הארץ (תיאום תור בטלפון 3101*), או באמצעות תיאום תור בקופות החולים. אין צורך בהפניית רופא לבדיקה, ותוצאותיה יתקבלו בתוך 36-24 שעות.

עוד נמסר ממשרד הבריאות, כי "לקראת פתיחת הלימודים בקרב כיתות א'-ד' בבתי-הספר היסודיים, התקיימה עבודת תכנון ותיאום לשיפור מתווה החזרה לפעילות, בהובלת משרד הבריאות, משרד החינוך, ומרכז השלטון המקומי, במטרה להבטיח חזרה בטוחה של הילדים והצוותים ללימודים, לאפשר שגרה פדגוגית וחינוכית לצד שמירה על בריאותם".

בתוך כך, על פי הנתונים המעודכנים לשעות הערב, מחצות אובחנו 480 נדבקים חדשים בקורונה. שיעור הבדיקות החיוביות, מתוך כ-26 אלף בדיקות שבוצעו, עומד על 1.8%. מצבם של 464 חולים מוגדר קשה, ביניהם 196 מונשמים. מפרוץ המגפה נפטרו 2,463 בני אדם כתוצאה מסיבוכי הנגיף.

תגיות:מערכת החינוךמשרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה