חדשות בריאות

780 נדבקים חדשים אתמול, נמשכת הירידה במספר החולים הקשים

על פי נתוני משרד הבריאות, מספר החולים הקשים ירד ל-467, ביניהם 193 מונשמים. מניין הנפטרים עומד על 2,452

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי), כי אתמול אובחנו 780 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. תוצאותיהן של 36,605 בדיקות התקבלו (לא כולל בדיקות חוזרות לאבחון החלמה), ומתוכן שיעור החיוביים היה 2.1%.

מספר החולים הפעילים עומד על 12,733, מתוכם 869 מאושפזים בבתי חולים ברחבי הארץ. מספר החולים הקשים ירד ל-467, וירידה נרשמה גם במספר המונשמים – ל-193.

מפרוץ המגפה אותרו בישראל 311,149 מאומתים, מתוכם החלימו 295,961. מניין הנפטרים עומד על 2,452.

קבינט הקורונה אישר אמש את מתווה החזרה ללימודים בכיתות א'-ד'. כיתות ג'-ד' – שהחלו את שנת הלימודים בקפסולות – ישובו ביום ראשון הקרוב ללימודים מלאים באותה מתכונת. כיתות א'-ב' יפוצלו לקבוצות, שילמדו שלושה ימים בשבוע לסירוגין. התלמידים יחויבו בעטיית מסכות. הצהרונים יכללו עד 28 תלמידים מאותה שכבת גיל (כיתות א' או כיתות ב') ומאותו מוסד חינוכי, תוך ערבוב של עד שלוש קפסולות.

עוד הוחלט כי כבר בשלב ההקלות הקרוב, החל מיום ראשון, תתאפשר פתיחת מספרות, טיפולי יופי וקוסמטיקה ועסקים נוספים הפועלים "אחד על אחד". ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ הביעו בדיון את תמיכתם בהצעת משרד האוצר לפתוח את חנויות הרחוב, אולם נתקלו בהתנגדותו הנחרצת של שר הבריאות יולי אדלשטיין. ההחלטה לגבי חנויות רחוב, צימרים ושירותים קהילתיים תובא לדיון נוסף ביום חמישי. 

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה