חדשות בארץ

זאב רווח על יהודה בארקן ז"ל: "הוא מת צדיק". החברים מעולם התרבות נפרדים

חברים מעולם התרבות נפרדים מיהודה בארקן ז"ל, שנפטר מקורונה ביום שישי האחרון. יהי זכרו ברוך

אא

לאחר שהלך לעולמו כתוצאה מנגיף הקורונה, קולגות מעולם התרבות נפרדים בכאב מיהודה בארקן.

חברו הקרוב, השחקן זאב רווח, אמר כי זהו זמן מאוד קשה עבורו. "אני מצטער צער רב, אני והמשפחה שלי", אמר בראיון ל-ynet. "הדמעות זולגות מעצמן. יהודה היה מעבר לכל הגדרה, הוא נפטר כצדיק, בשבת. אני מרגיש נורא משום שקיוויתי שהוא יצליח לעבור את זה. תכננו לעבור את הקורונה ולעבוד שוב ביחד. מעבר לכך שהיה שחקן אדיר ותרם רבות לתרבות הישראלית, הוא היה בן אדם וזה מעל הכול. היה תענוג לעבוד איתו".

קולגות נוספות שלו כמו ניצה שאול, טוביה צפיר ויגאל שילון - הצטרפו לדברים. "יהודה היה איש מקסים, כל כך כואב לי שהוא הלך. דווקא עכשיו צריכים אנשים כמוהו. הוא יכול היה להיות גשר בחברה השסועה שלנו. הלב נשבר. איבדתי חבר קרוב", אמרה ניצה שאול. 

"יהודה בארקן הוא אחד הגדולים שהיו כאן. ידעתי שהמצב לא טוב, היינו מוכנים לבשורה המרה. זה עצב גדול, כואב לי הלב. הוא היה איש שמח, והייתה לו שובבות בעיניים", אמר השחקן טוביה צפיר, שהכיר את בארקן מאז שנות ה-70.

"עבדנו יחד המון שנים וזה היה בית ספר", אמר גם יגאל שילון. "יהודה ידע לעשות את הדברים הנכונים בזמן הנכון. הוא קודם כל היה שחקן בחסד עליון, עם טיימינג נדיר, ולימים גם במאי טוב".

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הצטרף להספדים ואמר: "בשם כל אזרחי ישראל ויחד עם רעייתי שרה, אני מבקש להביע תנחומים מעומק הלב למשפחתו של האיש שכולנו אהבנו, יהודה בארקן ז"ל. יהודה אהב את העם והמדינה אהבה גדולה, ושימח דורות שלמים של ישראלים באר. ובעולם עם יכולות המשחק והקולנוע ומלאי הכישרון שלו. הוא יחסר לכולנו מאוד".

תגיות:רשתתגובותפטירהגולשיםיהודה בארקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה