חדשות בארץ

יאיר נתניהו לאביו: "תודה שלא מכרת את עקרונותיך הלאומיים והפכת לאתרוג"

לרגל יום ההולדת ה-71 של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם בנו יאיר פוסט ברכה בו שטח את הישגיו: "תודה לך על כך שהקדשת את כל חייך והקרבת כה רבות בשביל ארץ ישראל, עם ישראל ומדינת ישראל"

  • ג' חשון התשפ"א
נתניהו ובניו בכותל המערבי, ארכיון (צילום: מארק ישראל סלם, פול)נתניהו ובניו בכותל המערבי, ארכיון (צילום: מארק ישראל סלם, פול)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו מציין היום (רביעי) 71 שנים להולדתו. לרגל יום ההולדת, פרסם בנו יאיר פוסט ברשתות החברתיות, בו שטח את הישגיו.

"יום הולדת 71 שמח לאבא שלי. האדם הכי חכם שאני מכיר, מושא ההערצה שלי, ואחד המנהיגים הגדולים בהיסטוריה של העם היהודי", פתח נתניהו הבן את דבריו. "אתה הפכת את ישראל למעצמה והבאת אותה להיות, תוך שנים ספורות, ממדינה חלשה, זניחה ומבודדת, למדינה חזקה, בטוחה, משגשגת ועוצמתית, אשר עמי ומנהיגי כל העולם נושאים אליה עיניים ורוצים בקירבתה".

"יצרת קשרי חברות עם מנהיגי כל המעצמות של העולם, אשר הביאו תועלת רבה לעוצמתה המדינית של המדינה. בלמת במשך 11 שנים, בזכות ההשפעה הרבה שיש לך על דעת הקהל האמריקנית, דרישה ולחצים בלי פוסקים לסגת לקווי 67' ולסכן את קיום המדינה, משני נשיאים בארצות הברית. בתקופתך הוכפלה האוכלוסייה ביהודה ושומרון, והאזור הפך לחלק בלתי נפרד מישראל".

על רקע התמורות המתחוללות במזרח התיכון, והסכמי הנורמליזציה של ישראל עם מדינות במפרץ, הוסיף נתניהו: "אתה הבאת את ישראל פעם ראשונה בהיסטוריה להסכם שלום תמורת שלום עם מדינות ערב – שלום חם ואמיתי. נלחמת נגד התחמשות איראן בנשק גרעיני המיועד להשמדתנו, ותרמת ליציאת ארצות הברית מהסכם הגרעין המסוכן עם איראן".

ביחס לתחום הכלכלי, הוסיף בנו של ראש הממשלה: "הפכת את ישראל ממדינה סוציאליסטית עם כלכלה נחשלת למדינת שוק חופשי עם כלכלה משגשגת, והוצאת את הגז מהים. בזכות זאת יש לישראל מספיק משאבים לצלוח את משבר הקורונה הקשה. השקעת רבות בתשתיות במדינה, בנית כבישים ורכבות אשר מקרבים את הנגב והגליל למרכז".

"תודה לך על כך שהקדשת את כל חייך והקרבת כה רבות בשביל ארץ ישראל, עם ישראל ומדינת ישראל. תודה שהסכמת לסבול ביזוי, רדיפה, שיסוי, הסתה ואלימות מצד התקשורת וכל מוקדי ההגמוניה בעלי הכוח במדינה, במשך 30 שנה, רק כי לא הסכמת למכור את עקרונותיך הלאומיים ולהפוך לאתרוג".

בנימה אישית, סיכם יאיר נתניהו: "תודה לך על שהיית אבא כה מופלא כל חיי למרות עבודה תובענית 24/7. תודה לך שעמדת לצידי ברגעים הקשים של החיים. תודה לך על כל מה שלימדת אותי, ואת הערכים שנתת לי. זו זכות ענקית להיות בנך ולהיות לצדך. אוהב אותך מאוד".

תגיות:יאיר נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה