חדשות בריאות

אדלשטיין: "נתוני התחלואה יותר טובים כרגע – אבל הכל שברירי"

בתדרוך לתקשורת, אמר שר הבריאות יולי אדלשטיין כי יציג בפני קבינט הקורונה הצעות מחמירות להגדלת הקנסות על מפרי ההנחיות. הוא הכריז, כי השנה לא צפוי מחסור בחיסונים נגד שפעת: "אנחנו כבר עם יותר מ-4 מיליון חיסונים"

אדלשטיין (צילום: פלאש 90)אדלשטיין (צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 18:10)

שר הבריאות יולי אדלשטיין חנך היום (שלישי) שלושה חדרי ניתוח חדשים בבית החולים פדה-פוריה בטבריה. בתדרוך לתקשורת שמסר במקום, התייחס השר למשבר הקורונה והכריז כי השנה לא צפוי מחסור בחיסונים נגד שפעת.

"אנו שמחים שהסגר הקשה, שכולנו סבלנו ממנו, נתן תוצאות, וכרגע נתוני התחלואה יותר טובים, אבל גם מבינים עד כמה הכל שברירי", אמר אדלשטיין. "נגיף הקורונה הוא לא רוכב אופניים, לא אכפת לו להיות בירידה או בעלייה, הוא עושה זאת באותה מהירות בדיוק. לצערי, יש פער בין ההחלטות הנכונות והזהירות שקיבל קבינט הקורונה בהמלצת משרד הבריאות לבין מה שקורה בשטח. לכן נביא היום לקבינט הקורונה הצעות מחמירות להגדלת הקנסות".

אדלשטיין התייחס להיערכות משרדו לחורף: "אם בשנה שעברה כ-2 מיליון חיסונים הספיקו לכל המדינה, עכשיו על רקע הקורונה הביקוש עלה בצורה שלא ראינו כמותה, והיינו במחסור. אני שמח לומר, שהודות לעבודה המאומצת אנחנו במצב אחר לחלוטין. אנחנו כבר עם יותר מ-4 מיליון חיסונים. אני מאוד מקווה שעד סוף 2020 כל מי שצריך וירצה להתחסן יוכל לעשות זאת, שלא יהיה מחסור".

ישיבת קבינט הקורונה, שהייתה אמור להתכנס הערב כדי לבחון את נתוני התחלואה ולדון בהמשך מתווה היציאה מהסגר, נדחתה למחר בשל חילוקי דעות בנוגע לחידוש הלימודים בכיתות א'-ב'. במשרד הבריאות דורשים, כי חזרתם של התלמידים למוסדות החינוך תתבצע במתווה של קפסולות בלבד. במשרד החינוך טוענים כי יידרשו להם מספר שבועות להיערך לכך. כתחליף, הם מציעים כי החזרה ללימודים תהיה חלקית, כשהשהות בבתי הספר תחולק בין הקפסולות לסירוגין.

תגיות:שפעתיולי אדלשטייןנגיף הקורונהסגר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה