חדשות בארץ

מבצע נרחב בשועפאט לאיתור אמל"ח, 11 חשודים נעצרו

בתום חקירה סמויה של מספר חודשים, פשטו כוחות משטרה במקביל על 13 יעדים במחנה הפליטים שועפאט. במהלך המבצע נתפסו עשרות אמצעי לחימה, ו-11 חשודים נעצרו

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

(וידיאו: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה ומג"ב יצאו הלילה (שלישי) למבצע נרחב במזרח ירושלים, במסגרת המאבק המשטרתי המתמשך בהחזקת נשקים ואמצעי לחימה בניגוד לחוק. בעקבות מידע מודיעיני, ובתום חקירה סמויה שנוהלה בחודשים האחרונים על ידי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, פשטו הכוחות במקביל על 13 יעדים במחנה הפליטים שועפאט. במהלך הפעילות נחשפו מצבורים גדולים של נשק, ציוד לחימה ותחמושת שהוסלקו במחנה.

במבצע השתתפו כ-150 שוטרים ובלשים, לוחמים ומסתערבים של משמר הגבול וכלבני משטרה, בסיוע היחידה האווירית של המשטרה. מדובר באחד המבצעים הגדולים שבוצעו באזור בתקופה האחרונה. בין עשרות אמצעי הלחימה שנתפסו - חמישה רובי M-16, שני אקדחים, שני נשקים מסוג קרלו, עשרות מחסניות של כלי נשק שונים, תחמושת וחלקי נשקים, אפודים קרמים וציוד צבאי נוסף.

במסגרת המבצע נעצרו 11 חשודים, תושבי מחנה הפליטים שועפאט בשנות ה- 20 לחייהם, בחשד לעבירות של החזקה וסחר בנשק ואמצעי לחימה ועבירות נוספות. החשודים יובאו בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

"מדובר במבצע גדול שהבשיל לאחר שבועות של היערכות, איסוף מודיעין וחקירה נרחבת", אמרו במשטרה. "שילוב הכוחות המשטרתיים הגדול הוא זה שהביא להצלחתו של המבצע, למעצר החשודים ואיתור אמצעי הלחימה הרבים".

תגיות:מג"בשועפאט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה