חדשות בריאות

גנץ ביקר במכון הביולוגי: "הניסוי בחיסון – רגע משמעותי"

שר הביטחון בני גנץ סייר במכון הביולוגי בנס ציונה, לקראת תחילת הניסוי הקליני בחיסון נגד קורונה. מנהל המכון, פרופ' שמואל שפירא, חשף את שמו המסחרי של החיסון – Brilife

גנץ ופרופ’ שפירא, ארכיון (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)גנץ ופרופ’ שפירא, ארכיון (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון בני גנץ הגיע היום (שני) לסיור במכון הביולוגי בנס ציונה, לקראת תחילתו הצפויה בסוף החודש של הניסוי הקליני בבני אדם בחיסון נגד קורונה, שפותח על ידי המכון.

גנץ קיבל סקירה על ההשלמות הנדרשות לתחילת הניסויים, על לוחות הזמנים וכן על עבודת הייצור של החיסון. במהלך הביקור נפגש שר הביטחון עם ראשי צוות המחקר, ובירך אותם על פריצת הדרך ועל עבודתם.

"אנחנו נמצאים במכון הביולוגי ברגע משמעותי מאוד", אמר שר הביטחון בתום הביקור. "פרופ' שפירא וכל הצוות עשו עבודה פנטסטית. הם החוד המדעי של מדינת ישראל, והם הביאו את החיסון לשלב שבו נוכל להתחיל את הניסוי בבני אדם. אם התהליך יצלח, זו תהיה בשורה מאוד משמעותית לחברה בישראל וגם לכל עמי העולם. אני מבקש להודות לכל אנשי המכון וצוות החוקרים על העשייה החשובה. אתם מקור לגאווה לאומית".

פרופ' שמואל שפירא, מנהל המכון הביולוגי, אמר: "יצאנו לדרך לפני 9 חודשים, ב-2 לפברואר. רצנו קדימה, ואנחנו נכנסים עכשיו להקפה האחרונה בסוף אוקטובר". הוא חשף כי השם המסחרי של החיסון הינו Brilife, והסביר: "br עבור בריאות, il עבור מדינת ישראל, ו- life זה חיים. אנו מודים לשר הביטחון על הרוח הגבית, ואנחנו נמשיך לפעול למען בריאותם של אזרחי ישראל, וגם למען הכלכלה והחברה הישראלית".

תגיות:בני גנץנגיף הקורונההמכון הביולוגי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה