חדשות בריאות

נתניהו: "צריכים לשמור על הישגי הסגר – ביציאה הדרגתית ובמילוי ההנחיות"

בסיור בחמ"ל הקורונה של בית החולים רמב"ם בחיפה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי מסתמן שיפור בנתוני התחלואה בערים האדומות: "שתי ערים אדומות מתוך החמש מתחילות לצאת, אבל אנחנו עדיין לא מוציאים אותן. זה תלוי בקיום ההנחיות"

נתניהו בבית החולים רמב"ם, היום (צילום מסך, לע"מ)נתניהו בבית החולים רמב"ם, היום (צילום מסך, לע"מ)
אא

נתניהו, היום (וידיאו: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הבוקר (שני) לביקור בבית החולים רמב"ם בחיפה, יחד עם מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי. במהלך הביקור הוא פגש את הנהלת בית החולים, וסייר בחמ"ל המרכזי שמפקח על פעילות מחלקות הקורונה במתקן התת-קרקעי של בית החולים.

"סיימתי עכשיו סיור בבית החולים רמב''ם, פה במחלקה המורחבת והענקית שהם פתחו לטיפול בקורונה", אמר נתניהו בתום הביקור. "יש פה פיתוחים שמקדימים את העולם כולו. גם בטיפול משולב של רופאים ואחיות, וקצינים ורופאים מהצבא, עם מערכות מידע, טכנולוגיה חדישה, מערכות קשר ומערכות אבחון, וכל הבא ליד. יש כאן תוספת משמעותית ליכולת שלנו לטפל בחולים".

נתניהו התייחס בדבריו לירידה בשיעורי התחלואה: "ההישגים פה מרשימים. אנחנו ראינו שהסגר עובד במהירות, הגענו כבר לירידה של מתחת ל-1,000, עם שלושה אחוזי הדבקה, ממקום שהיינו עם 8,000, שהם 15 אחוז הדבקה – זו ירידה מהירה".

"לצערנו אנחנו רואים, כפי שחזיתי, שמדינות אירופה עוברות אותנו במהירות, כמעט כולן. הן עוברות אותנו משום שהן לא עשו את הסגר הזה. אבל אנחנו צריכים לשמור על ההישגים של הסגר – ביציאה הדרגתית ובמילוי ההנחיות. אני מצפה שכולם ישמרו על ההנחיות – כולם, בלי יוצא מן הכלל".

ראש הממשלה ציין, כי הנתונים המעודכנים מלמדים על שיפור בתחלואה בערים המוגדרות כאדומות: "יש ערים אדומות שמראות כרגע, לפי הנתונים של הלילה, שהן מתחילות לצאת. אם אני לא טועה, שתי ערים אדומות מתוך החמש מתחילות לצאת, אבל אנחנו עדיין לא מוציאים אותן. זה תלוי בקיום ההנחיות. אני קורא לכל הציבור בערים האדומות, לציבור החרדי: קיימו את ההנחיות. אנחנו נאכוף, אבל לא פחות חשוב זה שאתם תאכפו על עצמכם. אם נעשה את זה, אז נצא מזה, ונצא בצורה טובה מהגל השני שמכה עכשיו בעוצמה בכל העולם. אנחנו יכולים לצאת טוב יותר מיתר מדינות העולם כפי שקרה בגל הראשון, אם נעשה את זה יחד".

תגיות:בית החולים רמב"םנגיף הקורונהסגר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה