חדשות בארץ

המו"מ הקואליציוני מתארך: האם יושגו הבנות בין המפלגות?

בימים אלו מתקיימות פגישות דחופות בין הסיעות השונות במטרה לסיים את המו"מ. נתניהו עתיד לקבל ארכה של שבועיים מאת הנשיא. מסתמנות אפשרויות של שרים בממשלה החדשה

אא

האם המשא ומתן הקואליציוני יגיע לסיומו? בעוד יומיים עתיד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקבל מנשיא המדינה, ראובן ריבלין, ארכה של שבועיים ימים. בימים אלו נערכות פגישות ללא הפוגה בין נציגי המפלגות השונות, במטרה להגיע להסכמים שיהיו מקובלים על כל הצדדים.

ביהדות התורה קובלים על העובדה שהליכוד חזרו בהם מהסכמים עליהם התחייבו, בייחוד בנוגע לחוק הגיוס. היום (ראשון) צפויה פגישה נוספת בין צוותי המשא ומתן של המפלגות, בניסיון להגיע להבנות ולחתימה על הסכם. בהמשך היום ייפגשו נציגי הליכוד עם נציגי צוות המו"מ של ש"ס - בניסיון דומה.

 יו"ר סיעת הבית היהודי, נפתלי בנט, צפוי להמשיך לכהן כשר הכלכלה עם סמכויות נוספות. בידי המפלגה יהיה גם תיק החקלאות ואם יוגדל מספר השרים מ-18 ל-22 כצפוי - אז גם תיק הגמלאים.

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

נכון לעכשיו בליכוד ויתרו על רוב התיקים הכלכליים. התיקים תחבורה ואנרגיה - יישארו בחזקתם, בנוסף לתיקים קטנים יותר, בהם תקשורת, תיירות, ביטחון, משפטים וביטחון פנים, ומסתמן כי גם תיקי חינוך ורווחה.

מפלגת כולנו תקבל את תיק האוצר, השיכון והגנת הסביבה.

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, צפוי לקבל את משרד הפנים. יעקב ליצמן מיהדות התורה צפוי לקבל את תיק הבריאות, ואביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, ימשיך עם תיק החוץ. סופה לנדבר, ממפלגתו, תמשיך כשרת הקליטה.

תגיות:ממשלהקואליציה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה