חדשות בעולם

טראמפ יצא שלילי לקורונה: "מרגיש חזק"

בעצרת בחירות בפלורידה, בה השתתפו אלפים מתומכיו, אמר נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, כי הוא "מלא באנרגיה" בזכות תפילותיהם ותמיכתם. רופאו האישי, ד"ר שון קונלי, מסר כי הנשיא יצא שלילי לקורונה

טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)
אא

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, החלים מנגיף הקורונה. כך הודיע הלילה (בין שני לשלישי) רופאו האישי, ד"ר שון קונלי. במזכר שפורסם על ידי הבית הלבן, כתב הרופא כי הנשיא אובחן כשלילי לנגיף במספר בדיקות רצופות שנערכו בימים האחרונים, ואינו יכול להדביק אחרים.

טראמפ, שלא המתין להודעה הרשמית, חידש הלילה את הקמפיין, בעצרת שערך בפלורידה – אירוע הבחירות הראשון שלו מחוץ לוושינגטון מאז נדבק בקורונה. "עברתי את זה, הם אומרים שאני מחוסן. אני מרגיש כל כך חזק", אמר לאלפים מתומכיו שהגיעו לשדה התעופה אורלנדו סנפורד.

"נפלא לחזור למדינת הבית שלי, פלורידה, כדי לשוב רשמית לקמפיין", הכריז טראמפ. "אני מלא באנרגיה בזכות התפילות והתמיכה שלכם, ונחוש לסיים את מה שהתחלנו ולעשות את אמריקה לגדולה יותר מאי פעם בעבר".

טראמפ שוחרר ביום שני שעבר מבית החולים הצבאי "וולטר ריד" במרילנד, בו אושפז בעקבות הידבקותו בקורונה. בסרטון שפרסם לאחר חזרתו לבית הלבן, אמר הנשיא לציבור: "עכשיו אני מרגיש יותר טוב. אולי אני מחוסן, אני לא יודע. אל תתנו לנגיף לשלוט בחיים שלכם, צאו החוצה ותהיו זהירים. יש לנו התרופות המתקדמות ביותר בעולם, החיסונים יגיעו ממש בקרוב".

כזכור, העימות הנשיאותי השני בין טראמפ ליריבו הדמוקרטי, ג'ו ביידן – שהיה אמור להתקיים ביום רביעי הקרוב – בוטל, זאת לאחר שטראמפ סירב להצעה לקיים אותו באופן מקוון. בהמשך השבוע יקיים הנשיא עצרות בחירות נוספות בפנסילבניה, צפון קרוליינה, ויסקונסין ואיווה.

 

תגיות:ארצות הבריתדונלד טראמפנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה