חדשות מדע וטכנולוגיה

מי שרוצה מזגן אישי שיילך איתו לכל מקום - שיצביע

האם יש פתרונות בזק לחום הקיצוני שאנו חווים בשנים האחרונות בימות הקיץ? החברה היפנית 'סוני' מתיימרת להגיד שכן, לאחר שהמציאה פטנט שהפך ללהיט: מזגן אישי נייד במשקל 85 גרם בלבד

אא

האם יש פתרונות בזק לחום הקיצוני שאנו חווים בשנים האחרונות בימות הקיץ? החברה היפנית 'סוני' מתיימרת להגיד שכן, לאחר שהמציאה פטנט שהפך ללהיט: מזגן אישי נייד במשקל 85 גרם בלבד. 

"גרתי ביפן כמעט 12 שנה, ופשוט אי אפשר להתרגל לקיץ הנורא שם. בין הטמפרטורות הגבוהות והלחות המחניקה - לצאת החוצה בחודשי יולי-אוגוסט מרגיש כמו להתבשל בסיר לבישול איטי", מספר בלוגר אמריקאי, שניסה את הטכנולוגיה החדשה שלפנינו ואף כתב את תחושותיו והתרשמותו. 

זו כנראה הסיבה לכך שחברת סוני החליטה להמציא את המכשיר הגאוני שלה:  Reon Pocket. 

מדובר במכשיר פלסטיק לבן בגודל כף יד, דק למדי, שנטען באמצעות כבל USB ומתחבר למכשיר האנדוראיד באמצעות בלוטוס. את המכשיר הזה מכניסים לכיס קטן בתוך חולצה מיוחדת שאותה לובשים על הגוף. 

 

באמצעות תוכנה מיוחדת בטלפון ניתן לשלוט ברמת הקירור או החימום, ויש אפילו אופציה לאוורור. כדי להטעין את המכשיר נדרשות 2-3 שעות, ובמקום להשתמש באפליקציה - ניתן להפעילו באמצעות לחיצה על כפתור הפעלה. "לא לא מורגש בכלל כשאתה לובש אותו מתחת לחולצה אחרת, והוא לא בולט מתחת לשכבת בגדים אחרת. עם זאת, זה קצת מביך אם הנורה שלו פתאום דולקת מעצמה, בלי שכיוונת אותה", אומר הבלוגר ומוסיף כי "באופן כללי, מצאתי שהמכשיר הזה מקל במידה מסוימת על עומס החום הכבד ביפן, אפילו בהגדרת הקירור הנמוכה ביותר. ענדתי אותו בזמן שהלכתי לקניות בסופרמרקט ומשם לארוחת צהריים בחוץ, ולמרות שעדיין הזעתי כשהגעתי הביתה - תחושת הקירור עושה את ההבדל, בזמן שאתה בתוך החום שבחוץ".

כעת משווק המזגן הזעיר ביפן לבדה, ונמכה במחיר של 13,000 ין שהם כ-122 דולר. 

תגיות:מזגןטכנולוגיהאישי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה