חדשות בריאות

טראמפ: "אשתחרר הלילה מבית החולים, מרגיש טוב מאוד"

נשיא ארצות הברית הכריז, כי הוא עומד לעזוב בשעות הקרובות את בית החולים בו אושפז לאחר שנדבק בקורונה: "אל תפחדו מהנגיף, אל תתנו לו לשלוט בחייכם"

טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)טראמפ (תמונה: שאטרסטוק)
אא

(עודכן: 22:19)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, הודיע הערב (שני) כי הוא עומד להשתחרר בשעות הקרובות מבית החולים הצבאי וולטר ריד במרילנד בו אושפז בסוף השבוע לאחר שנדבק בקורונה. "אל תפחדו מנגיף הקורונה", כתב בטוויטר. "אל תתנו לו לשלוט בחיים שלכם. תחת ממשל טראמפ, פיתחנו תרופות וידע נהדרים באמת. אני מרגיש טוב יותר מאשר הרגשתי לפני עשרים שנה!". זמן קצר לאחר מכן, מסר רופאו של טראמפ, ד"ר שון קונלי, כי הוא לא יצא לחלוטין מכלל סכנה אולם מצבו מאפשר את חזרתו לבית הלבן.

בציוץ נוסף, הגיב טראמפ על הביקורת נגדו בעקבות יציאתו הלילה מחוץ לבית החולים כדי לברך עשרות מתומכיו: "מדווחים שהתקשורת נסערת מכיוון שנכנסתי לרכב מאובטח כדי להגיד תודה לאוהדים ולתומכים הרבים שעמדו מחוץ לבית החולים שעות רבות, ואפילו ימים, בכדי לחלוק כבוד לנשיא שלהם. אם לא הייתי עושה את זה, התקשורת הייתה אומרת שזו גסות רוח".

מוקדם יותר היום, הודיעה דוברת הבית הלבן, קיילי מקנאני, כי נדבקה בקורונה. מקנאני הצטרפה בכך לעשרה אנשים מסביבתו של הנשיא טראמפ, שאובחנו בימים האחרונים כנשאים של הנגיף.

"לאחר שתוצאות הבדיקות שעברתי בכל יום, החל מיום חמישי, יצאו שליליות, אובחנתי הבוקר חיובית לקורונה", מסרה מקנאני בהצהרה לתקשורת. היא ציינה כי אינה סובלת מתסמינים, והדגישה כי אף אחד מאנשי התקשורת לא שהה בקרבתה במהלך ימים אלו: "אתחיל את הליך הבידוד שלי ואמשיך לעבוד ולשרת את הציבור האמריקני מרחוק".

תגיות:דונלד טראמפנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה