סלבס בהתחזקות

מרגש: מה ענתה הדוגמנית עדן פינס, כשנשאלה האם היא מאמינה באלוקים?

הדוגמנית עדן פינס מתקרבת: "אני מאמינה מאוד. לפני שנתיים התחלתי לשמור כשרות ואני מאוד אוהבת את זה. אני עושה חגים כהלכתם, וצמה ביום כיפור. אני לא עובדת בשבת, גם לא בחו"ל. זה גרם לי להפיל עבודות ענק וזה בסדר גמור ומבחירה. בבוקר אני מודה, כמובן נוטלת ידיים, משתדלת לברך על אוכל"

אא

לאחרונה אתגרה הדוגמנית עדן פינס את העוקבים אחריה ברשתות החברתיות, לשאול אותה שאלות תוך שהיא מבטיחה לענות לכולם בסובלנות. 

בין כל השאלות שנשאלה, שאל אותה אחד הגולשים האם היא מאמינה באלוקים, ופינס ריגשה את הגולשים כאשר ענתה לו כי היא "מאמינה ב' באמונה שלמה, ומקפידה בכל בוקר להתפלל - אומרת 'מודה אני', תפילת אשר יצר, נוטלת ידיים ואומרת ברכות השחר".

פינס לא הסתפקה בזה וכתבה כי היא גם שומרת כשרות, ולאחרונה "התחלתי להחמיר עם זמני אכילת החלב והבשר. אני ללא ספק יכולה להגיד שזה אחד הדברים שהכי ממלאים, מחזקים ומרגיעים אותי. יש משהו קסום באמונה והתפילות, בעיקר בבוקר, שנותן לך את הכוח והדרייב להתקדם ולהצליח. כמה דקות עם עצמך, עם הסידור ואיתו. ובעיקר להודות על כל מה שיש".

בראיון שנערך עמה לפני כארבעה חודשים סיפרה פינס כי היא נמצאת בשנה האחרונה בתהליך התקרבות לדת, וחלק מן ההחלטות שקיבלה בשל כך הן לא לעבוד בשבת, לשמור כשרות, לברך על האוכל שהיא אוכלת, ללמוד תורה מרב שהיא מקורבת אליו ולקרוא קריאת שמע שעל המיטה. 

בהזדמנות אחרת, כשנשאלה פינס האם היא שומרת מסורת, אמרה: "אני מאמינה מאוד. לפני שנתיים התחלתי לשמור כשרות ואני מאוד אוהבת את זה. אני עושה חגים כהלכתם, וצמה ביום כיפור. אני לא עובדת בשבת, גם לא בחו"ל. זה גרם לי להפיל עבודות ענק וזה בסדר גמור ומבחירה. בבוקר אני מודה, כמובן נוטלת ידיים, משתדלת לברך על אוכל. אני עדיין על זה.

"אני עושה גם קריאת שמע מעל המיטה וכמובן מדליקה נרות שבת. בעייני זו זכות ענקית. אני עושה את זה מאהבה לדת ולטהרה שזה עושה לי באופן אישי. בלי קשר, תמיד כיף שיש על מה להישען", היא מסכמת. 

תגיות:התחזקותסלבסדוגמנית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה