חדשות בארץ

אבנר נתניהו: "יש דרך להחליף שלטון בדמוקרטיה – קוראים לה קלפי"

בנו של ראש הממשלה יצא נגד הסיסמה "לך" שמתנגדיו של אביו משתמשים בה: "מתסכל אותי הביטול של דעתי ושל עוד רבים, רבים אחרים. אולי לפחות תוסיפו אחרי המילה 'לך' את המילה 'לבחירות'"

אבנר נתניהו (צילום: פלאש 90)אבנר נתניהו (צילום: פלאש 90)
אא

בנו של ראש הממשלה נתניהו, אבנר, התייחס הבוקר (שני) להפגנות נגד אביו, ולסיסמה "לך" שהופצה נגדו ברשתות.

"ביום האחרון אני רואה בפיד שלי המון 'לך' שחור שמוצמדים לתמונת פרופיל", כתב נתניהו הבן בפייסבוק. "כשהטרנד הזה נהיה נפוץ בחודשים האחרונים, הטון המצווה הזה, כאילו לגיטימי לומר למי שבחרו בו באופן ישיר אני ועוד 1,352,448 איש נוספים (ועוד 867,979 הצביעו לו באופן עקיף) ללכת הביתה, כאילו ההצבעה שלנו לא נחשבת – בדרך כלל אני שומר את התסכול הזה לעצמי".

"'אתה לא אובייקטיבי, ולכן לא לגיטימי שתביע את דעתך', אומרים/רומזים לי. כאילו שמישהו אובייקטיבי, כאילו שהקול בבחירות וחופש הביטוי מותנים באובייקטיביות. חלק אומרים שזה 'לא כדאי לי'. טוב, נו. אבל אלה לא רק התחושות שלי שעומדות על הפרק".

"לא אגיד 'לכו אתם', כולנו כאן באותה הסירה ואני לא שוכח את זה לרגע", המשיך נתניהו. "לכולם אכפת מהמצב כאן, כל אחד בדרכו ולפי השקפתו. מתסכל אותי הביטול של דעתי ושל עוד רבים, רבים אחרים, מכל המקומות, מכל הגילאים. המילה הזאת, 'לך', לא תורמת בכלל לתחושת האחדות. מבטאת זלזול בכללי המשחק הדמוקרטיים. למחות ולא להסכים זה בסדר גמור והכרחי בדמוקרטיה, אבל יש דרך להחליף שלטון בדמוקרטיה – וקוראים לה קלפי".

"אז אולי לפחות תוסיפו אחרי המילה 'לך' את המילה 'לבחירות', גם אם זה אומר שהעם יחליט שהוא דווקא יישאר", חתם בנו של ראש הממשלה את הפוסט שלו.

תגיות:אבנר נתניהוהפגנות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה