חדשות בארץ

אברי גלעד בפוסט טעון על מפירי ההנחיות: "אל תבכו לי אחר כך"

"כניעה. בואו ניכנע, נוריד את המסיכות, נסיר את המחיצות, נעיף את האלכוג'ל מהחלון, נחבק את השכנים, ננשק את הקשישים. בואו נחליט שאי אפשר להילחם בזה, ופשוט נזרום": הפוסט הזה של אברי גלעד, הסעיר את הרשת

אא

אברי גלעד מביע את יחסו אל הזלזול בהנחיות של משרד הבריאות, ומפרסם פוסט טעון במיוחד שבו הוא לכאורה קורא לוותר על הכל.

"כניעה. בואו ניכנע, נוריד את המסיכות, נסיר את המחיצות, נעיף את האלכוג'ל מהחלון, נחבק את השכנים, ננשק את הקשישים. בואו נחליט שאי אפשר להילחם בזה, ופשוט נזרום. נראה לאן זה לוקח אותנו. נשתעל, ניחנק, חושי הטעם והריח אף פעם לא היו חשובים לנו גם ככה. בואו נראה מה אנשים יהיו בבתי חולים, בואו נבדוק איפה עוד יאשפזו אנשים. אולי במעליות. והכי טוב - בואו נחזה בקריסת הרופאים והרופאות והאחים והאחיות, נראה כמה יידבקו, ובאילו תנאים יעבדו. 

"בואו נזרום עם המתים. לא נעשה מזה עניין. בואו נשלים עם זה שגם אנחנו עצמנו עשויים למות במחלה הזאת, וזאת דרך העולם ומה שהספקנו עד כה סבבה, ומה שלא - בגלגול הבא. בואו נשחרר הכל, נעשה מסיבות, חתונות, ערבי התפלשות בבוץ. בואו נפסיק לספור, לדבר, לפרש, לברבש. בואו נחזור לשגרת החיים, זוטות ושעשועים. באמת נמאס כל המצב הזה, כמה אפשר. יאללה, חלאס, חזל"ש ויהיה מה שיהיה".

בנקודה זו עושה גלעד אתנחתא קלה ומחזיר אותנו באחת אל האמת האמיתית שלו. "אם הטקסט הזה מצא חן בעיניכם, אתם לא לבד. יש רבים כמוכם, רואים אותם בכל מקום. הם מתנהגים כאילו כבר החליטו להיכנע, לתת לטבע לעשות את שלו. אני עוד בעניין של לתת פייט, הפייט של החיים.

"אז אם אתם מצליחים לזהות אותי עם המסיכה - עשו טובה, תתרחקו ממני, ואל תבכו לי אחר כך על פרנסתכם שהלכה, כי לא יהיו לי דמעות בשבילכם. סוף אלול. זמן טוב לקבלת החלטות אישיות מחייבות על שמירה על הנפש ועל העם בישראל. בריאות לכולם", הוא מסכם. 

תגיות:ונשמרתםאברי גלעדפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה