פעילות הידברות

מי שחיכה לרגע האחרון לפני יום כיפור - עכשיו זה הרגע האחרון!

מה יקרה ברגע בו שערי שמים ייפתחו לרווחה, בלילה הקדוש בשנה? התפילה המיוחדת שנערכת רק במקום אחד בעולם - מול ספרי התורה הקדושים

  • ו' תשרי התשפ"א
אא

מכירים את הרעד שכל יהודי מרגיש ברגעים הראשונים הללו של יום כיפור?

לרגעים אחדים מתקבצות כל המחשבות שעברו לנו בראש לקראת היום הגדול הזה, הזמן שבו נחתם באופן סופי כל מה שיקרה לנו בשנה הקרובה.

עם ישראל מתכנס ליום הקדוש, בו חותם הקדוש ברוך הוא את גזר הדין של השנה הקרובה.

כמה פעמים השנה רצינו שמשהו יהיה טוב יותר, כמה חלמנו על רגעים מתוקים יותר. חלק התגשמו, האחרים קצת פחות. כל כך רצינו שהקדוש ברוך הוא יגזור עלינו גזרות טובות, ועכשיו - הכל פתוח. הכל בידיים שלנו.

יהודים לבושים בלבן, כמלאכים, מתפללים השנה בכל מקום. מיעוטם בבתי כנסת, רובם בחצרות, בגינות וברחובות הפתוחים. אבל האווירה, האווירה נותרת כמדי שנה. בעוד רגעים ספורים יתחילו באמירת "כל נדרי" במנגינה חודרת לבבות.

עכשיו תעצרו ותחשבו כמה הקדוש ברוך הוא אוהב את אלו שעוסקים לאורך כל השנה, יום יום, שעה שעה, להחזיר אליו את הילדים שלו, אלו שהוא מתגעגע אליהם כל כך. תחשבו כמה הוא אוהב את מי ששותף במפעלים האדירים הללו, שמשפיעים על יהודים שרק צריכים קצת אור לצאת מהאפלה, להתקרב ולהתחזק.

לשותפות און ליין לחצו כאן או התקשרו עכשיו: 073-2221212

 

הסוד שנכתב בזוהר

במקום אחד בלבד בעולם, יש עוד רגע מצמרר, שמתרחש בלילה הזה של יום כיפור. בשעה בה אומרים "כל נדרי", עומדים תלמידי חכמים ובני ישיבה בישיבת "היכל מאיר", ובראשם ראש הישיבה רבנו הרב זמיר כהן שליט"א בבגדי יום כיפור הצחורים. ברגעים אלו, כאשר היכל הקודש פתוח והקדוש ברוך הוא מעלה את כל עם ישראל לדרגת מלאכים, וכך התפילות עוברות את כל המחיצות – הם עומדים ומגישים לבורא העולם את המתנה הגדולה ביותר - מתנת השותפים, את ההבטחה כי השנה עוד יכפילו ויגדילו את הפעולות להשבת הבנים הביתה.

עמם מגיעות כל הזכויות מהשנה שחלפה. אלפים אלפים של יהודים שזכו להכיר את אביהם שבשמים בזכות פעילות הידברות. מאות תינוקות שנולדו וזכו לצאת לעולם ע"י מחלקת אמ"א. הזוגות שהתחתנו, הבתים שניצלו בעזרת מחלקת שלום בית.

לרגעי השיא האלה אתם יכולים להצטרף, ולהיות חלק מהם, באמצעות "כתב השותפות" עם ארגון הידברות - בחתימתו האישית של הרב זמיר כהן. הסכם שיקנה לכם שותפות בזכויות העצומות של ארגון הידברות במשך כל השנה.

כך, ברגעי השיא, בזמן הקדוש ביותר של השנה, יעמדו תלמידי הרב ויתפללו על כל מי שזכה לקחת חלק בכתב השותפות הנדיר. המתנה הכי גדולה שכל אחד יכול לחלום עליה.

תפילה כזו נכנסת בסערה אל שערי שמים הפתוחים ומגיעה מעלה מעלה, אל היכלות התשובה, שם, כפי שכתוב בזוהר הקדוש בפרשת תרומה, מכריזים על כל מי שיש בידו זכות של קירוב רחוקים, כי הוא זכאי לכתרים רבים ולמקומות של שפע וישועה שאף אדם מן השורה לא מסוגל להגיע אליהם.

או אז, כשתתפללו מעומק הנשמה: "פתח לנו שער, בעת נעילת שער, כי פנה יום", וכשהמנגינה תפרוץ "ק-ל נורא עלילה, המצא לנו מחילה בשעת הנעילה" - תדעו שבתוך השערים הגדולים שנפתחו לרגע של שעת רצון, הצלחתם להכניס מתנה מרגשת כל כך לאבא שבשמים, כזו שרק מתחילה עכשיו, אבל הולכת ומוסיפה לכם עוד ועוד זכויות, ללא הפסקה.

"אבינו מלכנו, תהא השעה הזו שעת רחמים ועת רצון מלפניך!".

לשותפות און ליין לחצו כאן או התקשרו עכשיו: 073-2221212

תגיות:יום כיפורפעילות הידברותכתב שותפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה