חדשות בארץ

"זה היה נס משמיים": ח"כ גפני חזר לוועדת הכספים

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני, פתח את ישיבת הוועדה במונולוג אישי על הנס שאירע לו: "הרופא אמר לי 'אתה עובר עכשיו צנתור, אתה באמצע אירוע'"

  • ה' תשרי התשפ"א
גפני, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)גפני, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני, חזר הבוקר (רביעי) לנהל את דיוני ועדת הכספים, לאחר מספר שבועות של אשפוז בבית החולים ומנוחה בביתו בעקבות האירוע הלבבי שעבר.

גפני פתח את דבריו בברכת הגומל, ולאחר מכן סיפר על הנס האישי שלו: "לא ידעתי במה המדובר. בשבת הרגשתי שאני לא יכול ללכת, נפלתי. אשתי אמרה לי: אני לא מסכימה שתסגור את העיניים, אני לא נותנת לך. רציתי לרדת למנחה, כדי שהילדים שלי לא ידאגו למה אני לא בא. לא ידעתי מה זה. הלכתי לעזר מציון. היו שם שני רופאים, ערבים במקרה, חברים שלי. ביקשתי שידביקו לי את המכה שקיבלתי בעין מהנפילה. הם התעקשו שאעשה א.ק.ג., למרות שביקשתי שרק יטפלו במכה, ומיד שלחו אותי לחדר מיון".

"הלכתי למעייני הישועה. היה שם ד"ר זחאלקה, בן דוד של חבר הכנסת לשעבר. הוא חבר שלי משנים רבות. הוא מסתכל עלי, ואני רואה שהוא לא מספר בדיחות. אני שואל אותו: ד"ר זחאלקה, מה קורה? הוא אומר לי: זו הבדיקה שלך? השבתי לו: כן, זה שלי. הם התקשרו מיד לרופא, והביאו אותו עם הצוות שלו. הוא אמר לי: אתה עובר עכשיו צנתור, אתה באמצע אירוע. הוא לא הבין איך אני מדבר וצוחק. זה היה נס משמיים, אחרת לא הייתי יודע שזה אירוע לבבי, לא חשבתי שיש לי לב".

"הם הביאו את פרופ' אגרנט, מנהל המחלקה, שמיד עשה צנתור וזה הציל את החיים שלי. הילדים קיבלו החלטה: אנחנו רוצים שלא יעשו מזה עניין, שיהיה שקט, לא רוצים לעשות כותרות, ולכן זה היה מקור לדאגה, כי אנשים לא ידעו מה קורה איתי. אך ב"ה טיפלו כמו שצריך. אני משבח את הרופאים בכל המקומות שטיפלו בי באופן יוצא מן הכלל. הילדים שלי ליוו אותי לאורך כל האשפוז, בנוסף לא היה עובד כנסת או חבר כנסת שלא התעניין בשלומי. אני מאחל שנחזיר לכולם בשמחות, ומודה לקב"ה", חתם גפני את דבריו.

תגיות:משה גפניצנתור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה