חדשות בריאות

שר הביטחון: להיערך לפתיחת בית חולים שדה

בתום הערכת מצב, הנחה שר הביטחון בני גנץ להתחיל בעבודת המטה הנדרשת להקמת בית חולים שדה שיכיל כ-200 מיטות. גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי אישרו את הקמת יחידת 'אלה' לחקירות אפידמיולוגיות

גנץ בהערכת המצב (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)גנץ בהערכת המצב (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון בני גנץ קיים היום (שני) הערכת מצב בנושא הטיפול בקורונה במערכת הביטחון. בתום סקירת חיל הרפואה, שהוצגה בפניו, הוא החליט כי על צה"ל להיערך באופן מיידי להקמת בית חולים שדה בהתאם לצורכי מערכת הבריאות.

בהתאם להחלטתו, הנחה גנץ להתחיל בעבודת המטה הנדרשת להקמת בית חולים שדה שיכיל כ-200 מיטות על בסיס הקצאת רופאים, אחיות ופראמדיקים מצה"ל. ההיערכות תתבצע מול משרד הבריאות, ותמומש אך ורק בהתאם לצורך דחוף של מערכת הבריאות.

עוד הורה גנץ למערכת הביטחון להתחיל לעבוד על אסטרטגיית יציאה מהסגר, וכן להיערך לתגבור נוסף של כוחות המשטרה במקרה של הימשכות הסגר או הרחבתו.

מוקדם יותר נמסר מדובר צה"ל, כי גנץ והרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי אישרו את הקמת יחידת 'אלה' לחקירות אפידמיולוגיות. היחידה נועדה להרחיב את מערך החקירות האפידמיולוגית תחת המפקדה המשימתית 'אלון' בפיקוד העורף.

לטובת פעילות היחידה החדשה, יוסטו מתפקידם כ-600 חיילי סדיר שישרתו בה יחד עם עשרות חיילי מילואים. זאת בנוסף למאות חוקרים, שעתידים להתווסף בשבועות הקרובים ברשויות המקומיות.

פעילות יחידת 'אלה' מתווספת לאלפי חיילי פיקוד העורף, הפועלים בערים השונות במאמצי קטיעת שרשרת ההדבקה, בדיקות, הפעלת מלוניות, חלוקת מזון והסברה.

תגיות:פיקוד העורףבני גנץמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה